Forum aanmaken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
filius

Forum aanmaken

Bericht door filius » 09 jul 2014, 18:03

Ik wil een forum aanmaken vanuit beheerderspaneel.Ik ga naar foruminstellingen, vul de pagina in en ga vervolgens naar beheerderspaneel en kies voor Forumbeheer. Vervolgens vul ik een titel voor categorie en klik op "creeer nieuw forum". Ik heb dan een categorie een naam gegeven en dan"Ga".
Ik krijg de volgende mededeling."Je moet permissies gekopieerd of ingesteld hebben om nieuwe aangemaakte forums te kunnen zien".Ik heb dit geprobeerd met permissies maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, ik krijg dan als in het forumoverzicht kijk "Er zijn geen forums beschikbaar". Wat doe ik fout

David
Contacteer:

Re: Forum aanmaken

Bericht door David » 09 jul 2014, 18:19

Je kan een categorie pas zien als je er een forum aan hebt toegevoegd, heb je dat ook gedaan?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten