Ik gebruik 000webhost free account als webhost voor mijn forum maar ineens ligt het eruit. Tijdelijk is het gelukkig wel maar iemand enig idee en enige ervaring met zulke gevallen?
Hier een screen van de melding: http://prntscr.com/3uph2m
Ik hoop echt erg dat iemand kan helpen want moet nodig weer aan de slag!!
Webhost
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Webhost
Je maakt dus gebruik van hun gratis webhosting? Daar zitten nu eenmaal beperkingen aan en bepaalde limieten en het lijkt erop dat je de limiet voor deze periode hebt verbruikt. Je moet nu wachten tot de volgende periode ingaat of updaten naar een betaalde versie.
Je zou ook kunnen achterhalen waar dit overmatige verbruik vandaan komt en of je dit zou kunnen voorkomen. Ik denk dat je dan beter je host kunt informeren hoe, wat en waar dit overmatig gebruik vandaan komt.
Wijziging: Toevoeging:
Op hun website zeggen ze dit:Bron: http://www.000webhost.com/limit-reachedYou are seeing this page because the account is using massive amount of CPU resources on the server, and it was temporarily disabled. If you are the owner of the domain, we recommend to upgrade it to premium to avoid seeing this page in the future. Upgraded accounts have unmetered traffic and a lot higher resource limits. On the other case, you might be seeing this page because your page is under DDOS attack (someone is sending massive amounts of 'trash' traffic to your website) - such attacks are stopped on our systems automatically and you should see your page back online shortly.
Je zou ook kunnen achterhalen waar dit overmatige verbruik vandaan komt en of je dit zou kunnen voorkomen. Ik denk dat je dan beter je host kunt informeren hoe, wat en waar dit overmatig gebruik vandaan komt.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Webhost
Pff, dit is ontzettend jammer..