Dat lijkt mij duidelijk, als je het Engelse taalpakket niet nodig hebt...David schreef:Je kunt die map in Filezilla wel hernoemen, maar dan ben je de mapen
kwijt; zoals ik net al aangaf, los je het probleem bij het ene taalpakket op, maar veroorzaak je dat probleem op je andere taalpakket.
Taalpakket
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Taalpakket
Open gewoon Filezilla en maak verbinding met je site.
Ga dan naar: /styles/JE_HUIDIGE_STYL/imageset
En zoek via de linkerkant de NL map die je opgeslagen hebt op je pc.
Sleep dan die NL map naar rechts in /styles/JE_HUIDIGE_STYL/imageset

Ga dan naar: /styles/JE_HUIDIGE_STYL/imageset
En zoek via de linkerkant de NL map die je opgeslagen hebt op je pc.
Sleep dan die NL map naar rechts in /styles/JE_HUIDIGE_STYL/imageset
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
In dat geval zou je ook je Engelse taalpakket kunnen verwijderen, dit kan via je Beheerderspaneel, tabblad: Systeem en dan aan de linkerkant: Taalpakketten. Zo voorkom je dat mensen dit taalpakket kunnen gebruiken.Mid schreef:Dat lijkt mij duidelijk, als je het Engelse taalpakket niet nodig hebt...David schreef:Je kunt die map in Filezilla wel hernoemen, maar dan ben je de mapen
kwijt; zoals ik net al aangaf, los je het probleem bij het ene taalpakket op, maar veroorzaak je dat probleem op je andere taalpakket.
En dan kun je inderdaad de
en
map hernoemen naar nl
met behulp van Filezilla 
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- marian0810
- Contacteer:
Zou je alsjeblieft niet willen dubbelposten maar in plaats daarvan je bericht bewerken? BedanktSaflender schreef:Of heb ik het fout?

Ik heb je berichten nu samengevoegd.
http://www.phpbb.nl/algemene_voorwaarden#3.5