nieuwe forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
nieuwe forum
http://www.pc-algemeenhobbyforum.be
ik heb een al een vak (forum) voor bloemen laten aanmaken
maar voor planten en dieren en computers heb ik graag dat deze apart staan niet allemaal te samen in een vak moet gescheiden blijven al geprobeerd maar die permisies lukt me niet
hoe doe je dat?
ik heb een al een vak (forum) voor bloemen laten aanmaken
maar voor planten en dieren en computers heb ik graag dat deze apart staan niet allemaal te samen in een vak moet gescheiden blijven al geprobeerd maar die permisies lukt me niet
hoe doe je dat?
Re: nieuwe forum
Dan moet je werken met categorieën en daarin forums aanmaken, lees bijvoorbeeld dit artikel eens: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Forum_management
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
geprobeerd eerst dieren ingevuld in nieuw forum aanmaken en daarna categorie gedaan lukt niet
kan jij dat niet doen als ik via pb mijn gegevens geef
kan jij dat niet doen als ik via pb mijn gegevens geef
Je moet beginnen met het aanmaken van een categorie, je categorie wordt pas zichtbaar als er een forum instaat en je de juiste permissies hebt toegevoegd. Je werkt nu al een langere tijd met phpBB3, ik denk dat het voor jou interessant is, om deze basis vaardigheden zelf te leren
Als het echt niet lukt, dan wil ik je uiteraard helpen... maar probeer het eerst zelf eens.
Heb je PB's gehad en gelezen, voor mij is het inderdaad maar een paar minuten werk. Maar zoals ik eerder al zei, is voor jou interessant zelf ook meer te leren en dat gaat niet lukken als iemand de handelingen steeds voor je uitvoert.
Hieronder stap voor stap de handelingen die je moet uitvoeren om een nieuwe categorie met forums aan te maken:
Kom je er nu echt niet uit, zeg het dan in dit topic dan zal ik zelf wel aangeven wanneer ik je ga helpen.

Heb je PB's gehad en gelezen, voor mij is het inderdaad maar een paar minuten werk. Maar zoals ik eerder al zei, is voor jou interessant zelf ook meer te leren en dat gaat niet lukken als iemand de handelingen steeds voor je uitvoert.
Hieronder stap voor stap de handelingen die je moet uitvoeren om een nieuwe categorie met forums aan te maken:
- Ga naar het Beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: Forums
- Klik dan op de knop: Creëer nieuw forum
- Bij forum type selecteer je in het drop down menu: Categorie
- Bij hoofdforum staat "geen bovenliggend item" dat kun je zo laten!
- Bij Kopieer permissies van kun je eventueel een bestaande categorie gebruiken, als je "kopieer de permissies niet" kiest dan moet je die later nog even instellen.
- Forum naam en beschrijving enz kun je naar wens invullen.
- Vervolgens klik je op de knop: Bevestig, Dan kom je weer op je overzicht en dan zie je als het goed is je categorie staan.
- Vervolgens klik je op je categorie
- Klik dan weer op de knop: Creëer nieuw forum
- Bij forum type selecteer je in het drop down menu: Forum
- Bij hoofdforum staat "de naam van je categorie" dat kun je zo laten!
- Bij Kopieer permissies van kun je de aangemaakte categorie kiezen, dan is meestal het makkelijkste. Maar check dan als nog je forum permissies voor alle zekerheid.
- Wil je meerdere forums herhaal dan deze stappen:
Code: Selecteer alles
[*] Klik dan weer op de knop: [b]Creëer nieuw forum [/b] [*] Bij [b]forum type[/b] selecteer je in het drop down menu: [b]Forum[/b] [*] Bij [b]hoofdforum[/b] staat "de naam van je categorie" dat kun je zo laten! [*] Bij [b]Kopieer permissies van[/b] kun je de aangemaakte categorie kiezen, dan is meestal het makkelijkste. Maar check dan als nog je forum permissies voor alle zekerheid.

sorry alles uitgevoerd maar niks helpt lukt me niet allee zal alfanet maar terug contacteren zeker
Ik heb je forum volledig aangepast..
Maar in het vervolg is 1 privé bericht wel genoeg
Je stuurt me dezelfde berichten op 2 verschillende website's
Maar in het vervolg is 1 privé bericht wel genoeg

Je stuurt me dezelfde berichten op 2 verschillende website's

Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
Ik heb je stap voor stap uitgelegd hoe je een categorie maakt en hoe je forums in een categorie maakt, als je de stappen precies volgt dan heb je een categorie met daarin forums. Het enigste wat je dan nog zou moeten doen is permissies toevoegen, wat absoluut niet ingewikkeld hoeft te zijn.
Lees bijvoorbeeld: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Permissies
Zoals ik al zei, iedere keer dat je andere mensen voor je laten werken... leer je zelf niets! Je laat ons ook nog eens voor niets een uitleg schrijven, je hebt blijkbaar al besloten dat je het zelf niet wilt proberen. Daarnaast heb ik gezegd dat ik bereid ben je te helpen, als je er zelf niet uitkomt. Dus Alfanet heb je niet nodig
Fijn dat Solidjeuh je heeft kunnen helpen, maar wil jou toch stimuleren het de volgende keer zelf ook eens te proberen. Mocht het jou dan niet lukken, vraag door... vertel wat je nu ziet en hebt gedaan en vertel wat er niet lukt. Dan kunnen wij daar altijd verder op inspringen
Lees bijvoorbeeld: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Permissies
Zoals ik al zei, iedere keer dat je andere mensen voor je laten werken... leer je zelf niets! Je laat ons ook nog eens voor niets een uitleg schrijven, je hebt blijkbaar al besloten dat je het zelf niet wilt proberen. Daarnaast heb ik gezegd dat ik bereid ben je te helpen, als je er zelf niet uitkomt. Dus Alfanet heb je niet nodig

Fijn dat Solidjeuh je heeft kunnen helpen, maar wil jou toch stimuleren het de volgende keer zelf ook eens te proberen. Mocht het jou dan niet lukken, vraag door... vertel wat je nu ziet en hebt gedaan en vertel wat er niet lukt. Dan kunnen wij daar altijd verder op inspringen