Als ik nu inlog op mijn eigen forum
http://www.cilia1.nl/forum/
Zie ik bovenin Moderatorpaneel.
Het forum welke ik tot nu toe heb gemaakt, kan ik wel op klikken, maar zie met geen mogelijkheid een nieuw bericht plaatsen etc. Hoe en waar kan ik dat aanpassen?
Hoe kan ik in mijn forum, nu zelf berichten beantwoorden?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Hoe kan ik in mijn forum, nu zelf berichten beantwoorden
Ik denk dat je de oplossing in dit wiki artikel gaat vinden: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar weet het eigenlijk wel zeker 

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
David, Ik heb de hele uitleg gevolgd.
Ik gebruik zoals je inmiddels weet de Rain_forest set, Daar zittten 2 mappen afbeeldingsets bij een EN en de ander DE, via de link van de uitleg heb ik er nu een map afbeeldingsets NL bijgezet, deze geupload, en vernieuwd, (melding of ik het zeker wist) op ja geklikt, echter nog geen button te zien.Naar mijn idee staan alle permissies inmiddels oke.
Ik gebruik zoals je inmiddels weet de Rain_forest set, Daar zittten 2 mappen afbeeldingsets bij een EN en de ander DE, via de link van de uitleg heb ik er nu een map afbeeldingsets NL bijgezet, deze geupload, en vernieuwd, (melding of ik het zeker wist) op ja geklikt, echter nog geen button te zien.Naar mijn idee staan alle permissies inmiddels oke.
Heb je via je beheerderspaneel > Tabblad: Stijlen > Je afbeldingsset map vernieuwd? Soms even op CTRL-F5 en dan staan ze er als je ze goed hebt geüpload. Ik zie ze al, dus ga er vanuit dat CTRL-F5 voldoende is 

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ja ik geloof dat ik 'm nu doorheb. Op naar de volgende ontdekking.