Berichten enkel zichtbaar voor auteur
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Berichten enkel zichtbaar voor auteur
Adres van je forum: http://forum.werk-zoekende.be
phpBB versie:3.0.12
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Neen
Wat is het probleem?[/list] Wij zijn op zoek naar een manier om berichten van groep A enkel zichtbaar te maken voor zichzelf.
Dus: groep A kan berichten plaatsen maar kan enkel berichten zien die ze zelf hebben geplaatst, geen berichten van andere leden.
Groep B kan het oorspronkelijke bericht van groep A zien en kan er ook op reageren. Groep B zou moeten kunnen alle reacties zien van andere leden uit groep B. Is dit mogelijk?
phpBB versie:3.0.12
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Neen
Wat is het probleem?[/list] Wij zijn op zoek naar een manier om berichten van groep A enkel zichtbaar te maken voor zichzelf.
Dus: groep A kan berichten plaatsen maar kan enkel berichten zien die ze zelf hebben geplaatst, geen berichten van andere leden.
Groep B kan het oorspronkelijke bericht van groep A zien en kan er ook op reageren. Groep B zou moeten kunnen alle reacties zien van andere leden uit groep B. Is dit mogelijk?
Laatst gewijzigd door David op 23 mei 2014, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Modificaties naar 3.0 Support
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Modificaties naar 3.0 Support
- BennyBernaer
- Contacteer:
Re: Berichten enkel zichtbaar voor auteur
Dit is zeker mogelijk met de juiste permissies.
-
Da's nu net het probleem, dat ik er niet uitkom hoe dit in te stellen in de permissies 

-
Misschien is mijn uitleg een beetje te moeilijk gegeven.
Mijn bedoeling is dus dat een bepaalde groep gebruikers berichten kan plaatsen maar in dat forum enkel zijn of haar eigen berichten kan zien.
Kan dit en hoe stel ik dit precies in?
Mijn bedoeling is dus dat een bepaalde groep gebruikers berichten kan plaatsen maar in dat forum enkel zijn of haar eigen berichten kan zien.
Kan dit en hoe stel ik dit precies in?
allereerst welkom op phpbb.nl
Dus als ik je goed begrijp wil je dat de leden van groep A elkaars berichten niet kunnen zien, maar alleen hun eigen berichten?
Ben bang dat dat moeilijk wordt, zeker als je dit wilt op één forumonderdeel bijvoorbeeld: forum A
Wat je beschrijft, betreft groep B is vrij makkelijk te realiseren. Lees het artikel eens door wat BennyBernaer je heeft gegeven: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Permissies Je zou groep B dan bijvoorbeeld de permissie rol: standaard toegang kunnen geven.

Dus als ik je goed begrijp wil je dat de leden van groep A elkaars berichten niet kunnen zien, maar alleen hun eigen berichten?
Ben bang dat dat moeilijk wordt, zeker als je dit wilt op één forumonderdeel bijvoorbeeld: forum A
Wat je beschrijft, betreft groep B is vrij makkelijk te realiseren. Lees het artikel eens door wat BennyBernaer je heeft gegeven: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Permissies Je zou groep B dan bijvoorbeeld de permissie rol: standaard toegang kunnen geven.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
nu, het hoeft niet persé op één forumonderdeel hoor. kan je er bijvoorbeeld voor zorgen als je op forum a een bericht plaatst, dat dit automatisch wordt verplaatst naar forum b of gaat dit ook niet?
Dat klinkt niet zo logische als je berichten die in forum A geplaatst worden, meteen naar forum B wilt verplaatsen. Dan kun je ze net zo goed meteen in forum B plaatsen. Heb even een vraag, waarom mogen de leden van groep A elkaars berichten niet zien?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
Heeft te maken met privacy.
Om hetgeen we willen bieden op het forum te kunnen laten werken moet groep A namelijk bepaalde persoonlijke gegevens in de post vermelden, zodat groep B deze gegevens kan zien.
Om hetgeen we willen bieden op het forum te kunnen laten werken moet groep A namelijk bepaalde persoonlijke gegevens in de post vermelden, zodat groep B deze gegevens kan zien.