Berichtenteller van alle forumleden aanzetten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Noeke

Berichtenteller van alle forumleden aanzetten

Bericht door Noeke » 01 mei 2014, 16:10

• Adres van je forum: http://www.verenigingsancho.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:??
    Wanneer ontstond het probleem???
    phpBB versie:3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
    Wat is het probleem?
De berichtenteller van forumleden loopt niet lekker. Eerst deed hij niets en nadat ik "synchroniseer berichtenteller" heb aangeklikt lijkt het dat de berichtenteller per forumlid het weer doet maar van leden krijg ik de melding dat het bij sommige leden wel en bij sommige leden niet werkt.

Nu kom ik er achter dat de verschillende forums bekijk dat ze verschillende instellingen hebben mbt de berichtenteller. Nu kan ik 1-voor-1 handmatig alle forums af maar dat zijn er nogal wat (nogal oud forum met achterstallig onderhoud en ik ben aan het ontdekken hoe het werkt). Is het mogelijk om voor het hele forum met alle subforums die berichtenteller aan te zetten of is er ook nog zoiets als een instelling per gebruiker. Wat mij opvalt namelijk is dat bij sommige gebruikers de teller wel stabiel is.

Noeke

Re: Berichtenteller van alle forumleden aanzetten

Bericht door Noeke » 02 mei 2014, 17:40

Niemand die hier een antwoord op weet?

Doordat die teller niet goed telt kan ik ook niet goed zien wanneer een gebruiker actief is op het forum. We zijn nu aan het schonen en willen natuurlijk niet gebruikers die wel posten maar waarvan die teller op 0 staat deactiveren.

Mid

Re: Berichtenteller van alle forumleden aanzetten

Bericht door Mid » 13 mei 2014, 23:08

Het lijkt mij het handigst om het forum eerst te updaten naar de meest recente versie 3.0.12, waardoor mogelijk de telling vanzelf weer goed gaat werken. Proberen is weten... ;)

Gesloten