Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Jesmel
Bericht
door Jesmel » 09 mei 2014, 14:35
- Adres van je forum: http://hielspoor.yourbb.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: Durf ik niet te zeggen en ik kan het nu niet meer nakijken.
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Het forum geeft een 504 gateway time-out aan. Misschien heb ik noodzakelijke upgrades gemist, maar eerlijk gezegd zijn we zelf niet heel actief op het forum, terwijl we wel aardig wat forumbezoekers hebben. Die graag willen dat het forum weer zichtbaar is. Graag advies/hulp.
Jenny
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 09 mei 2014, 15:35
Welkom op phpbb.nl
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een
forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een
phpBB forum te beginnen.
Je kunt dus het beste contact opnemen met
yourbb, durf alleen niet de garanderen of je reactie krijgt. Er zijn al een tijdje problemen met deze aanbieder

Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Jesmel
Bericht
door Jesmel » 09 mei 2014, 15:41
Ja ahum sorry, verkeerde verwijzing doorgekregen en niet opgelet. Wil inderdaad al langer overstappen, maar door drukte niet van gekomen. Goed moment nu waarschijnlijk

-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 09 mei 2014, 16:12
Geen probleem

Je bent hier altijd welkom voor support, alleen met een forumdienst zijn er weinig mogelijkheden door de beperkingen die er zijn. Het lijkt mij inderdaad een goed moment om over te stappen, hosting hoeft tegenwoordig niet duur te zijn. Kijk maar eens in dit topic:
viewtopic.php?f=39&t=36047
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen