Hulp nodig voor permissies in het beheerderspaneel

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Marcje

Hulp nodig voor permissies in het beheerderspaneel

Bericht door Marcje » 30 apr 2014, 21:01

Beste ,

Ik ben Marc en bestuurder van http://www.koivrienden.be/ maar verder ken ik totaal niks van programmeren enz…

De webmaster is het forum van phpbb2 naar phpbb3 aan het overschakelen en ik ben ondertussen het beheerderspaneel aan het uitproberen, dit alleen al is voor mij een zware opgave.

In phpbb2 beheerderspaneel kon men de forum permissies aanpassen naar All , reg , privé, mod, enz….

Deze stonden ingesteld op privé, alsook van enkele gebruikers waren deze zo ingesteld zodat enkel voor deze gebruikers bepaald forum zichtbaar was

Hoe en waar kan ik dit aanpassen in het beheerderspaneel van phpbb3

Alvast bedankt

Groetjes,

Marc

David
Contacteer:

Re: Hulp nodig voor permissies in het beheerderspaneel

Bericht door David » 01 mei 2014, 08:38

Wellicht heb je iets aan dit wiki artikel: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Permissies Als je daarna nog vervolg vragen hebt, kun je die hier altijd stellen ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Marcje

Re: Hulp nodig voor permissies in het beheerderspaneel

Bericht door Marcje » 01 mei 2014, 11:54

Hoi David,

Hier heb ik wat aan en hartelijk bedankt daarvoor :D

Wist niet van het bestaan van deze handleiding :oops:

Ga deze handleiding eens doornemen ;)

Groetjes,

Marc

Gesloten