Url's kloppen niet meer na update PhpBB2 naar PhpBB3

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
MarkF

Re: Url's kloppen niet meer na update PhpBB2 naar PhpBB3

Bericht door MarkF » 14 apr 2014, 23:00

Dank voor de hulp. Ik heb de query uitgevoerd en het systeem zegt:

# MySQL gaf een lege resultatenset terug (0 rijen).

Wil dat zeggen dat niks aangepast is? Ik zal reparsen vannacht nog eens aanzetten. Duurt nogal lang.

Helaas is het niet gelukt, wederom dezelfde error bij reparsen.

Ik heb even zitten te denken. Tot nu toe krijg ik de error telkens bij berichten waarin mensen andere smilies gebruiken die niet op het forum werken. In mijn geval zie ik dan een vierkantje. Is er een manier om dit te verwijderen?

Het enige probleem wat ik nog heb, is dat links in BBcode's niet werken. Waarschijnlijk gaat het niet om heel veel links, dus ik zou het eventueel in de database kunnen wijzigen? Hoe kan je berichten met BBcode's met links vinden in PhpMyAdmin, dus die beginnen met [url=http://adres.com/forum/viewtopic.php?t=13156]Dit is een link[/code]
Laatst gewijzigd door PhilipvD op 15 apr 2014, 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbelpost samengevoegd, wijzig alsjeblieft je laatste bericht als je binnen 24u iets wilt toevoegen. Bedankt!

Theriddler
Contacteer:

Re: Url's kloppen niet meer na update PhpBB2 naar PhpBB3

Bericht door Theriddler » 16 apr 2014, 12:59

Ik ben bang er zo niet uit te komen waarschijnlijk ligt het dan idd aan die smileys. Zijn het emoj smileys? Je kunt wel als je wilt een PB sturen met daarin de inlog gegevens van zowel het forum als ftp. Ik wil er dan best naar kijken.

Gesloten