- Event. modificaties op je forum: ReIMG Image Resizer (2.0.1)
phpBB versie: 3.0.12
Wat is het probleem?
Bij het aangepaste profielveld zijn de volgende opties aangevinkt:
Vaak ligt het probleem bij het feit dat in Beheerderspaneel > Algemeen > Laadinstellingen de aangepaste profielvelden niet op weergeven staan. Maar dat heb ik allemaal op ja gezet:Weergeven in het gebruikerspaneel:
De gebruiker is in staat om het profielveld te wijzigen in het gebruikerspaneel.
Weergeven op de onderwerppagina:
Als deze optie is ingeschakeld, zal het veld worden weergegeven in het mini-profiel op de onderwerppagina.
Veld weergeven wanneer er geen waarde is geselecteerd.:
Bepaald of het profielveld moet worden weergegeven als er geen waarde is geselecteerd voor optionele velden of als er geen waarde is geselecteerd voor verplichte velden.

Ik heb een testforum aangemaakt bij een andere host. Ook met phpBB 3.0.12, zelfde thema en met ReIMG Image Resizer 2.0.1 geïnstalleerd. Hier zijn de aangepaste profielvelden wel zichtbaar.
Op beide fora heb ik na het toevoegen van het aangepaste profielveld de cache geleegd ("Cache legen
Alle cache gerelateerde items legen, dit is inclusief alle gecachte templatebestanden of queries."), pagina herladen en met verschillende accounts bij het gebruikerspaneel gekeken.
Heeft iemand misschien enig idee waaraan dit kan liggen?
Update: probleem is opgelost