Nieuwe gebruiker

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Kevin
Contacteer:

Re: Nieuwe gebruiker

Bericht door Kevin » 27 feb 2014, 07:56

Maar bedoel je met "al mijn mail" de e-mail die je zelf verstuurd of ook de e-mails van het forum als er een nieuwe pb is. Werkt die laatste wel bij het ontvangen van een pb?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

DenniS4R

Bericht door DenniS4R » 28 feb 2014, 09:35

ivonnewierink schreef:Maar dat is toch gek? Al mijn mail komt aan, ik heb nooit klachten! Niet met verzenden en niet met ontvangen. De vraag is overigens of het ooit heeft gewerkt, nu had ik iemand die is gaan doorzoeken en ergens op het internet mijn mail-adres heeft gevonden.

Hoe is de registratie van die reeds andere 30+ leden gegaan dan :?:

ivonnewierink

Bericht door ivonnewierink » 02 mar 2014, 17:56

Ik heb op advies, omdat ik veel last had van spam, deze email registratie aangezet (en ik had veel spam. Nu niet meer, maar ook geen nieuwe leden meer ;) ). Ik weet niet wat een PB met mail te maken heeft, sorry. Elkaar een PB sturen gaat in ieder geval zonder problemen.

Is het een probleem dat ik bij contact e-mailadres een ander mailadres heb ingevuld dan de domeinnaam waarop ik het forum heb, of, begrijpelijker uitgelegd, ik gebruik nu een ander mailadres, en niet info@<knip> Dat bestaat wel, en heb ik inmiddels in mijn outlook geconfigureerd (was overigens leeg, daar "hangt" dus in ieder geval niks).
Moet ik SMTP-server aanzetten?

Ik kan wel een mail sturen naar mijn provider, maar eerlijk gezegd, ik weet niet eens welke vraag ik moet stellen :roll:
Laatst gewijzigd door Theriddler op 02 mar 2014, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: email adres verwijderd ivm evt spam bots

DenniS4R

Bericht door DenniS4R » 02 mar 2014, 22:01

Dat je nu geen last meer hebt van spam komt omdat er niks meer werkt.
Want als het wel zou werken dan gaan die spammers gewoon door.
Zelfs het gebruik van CAPTCHA houdt dit niet tegen.

Bij Contact e-mail address en Return e-mail address gebruik ik webmaster@mijnforumdomeinnaamPUNTnl

Misschien dat er daar ergens wat mis gaat.

ivonnewierink

Bericht door ivonnewierink » 04 mar 2014, 20:15

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? Moet dit inderdaad de domeinnaam zijn? Ik wil dat best instellen als het moet, maar het lijkt mij een beetje gek eigenlijk!

DenniS4R

Bericht door DenniS4R » 04 mar 2014, 20:27

Proberen kan geen kwaad. IMHO

David
Contacteer:

Bericht door David » 04 mar 2014, 20:48

Het contact en/of antwoord email adres hoeft niet perse te maken hebben met je domeinnaam. Normaal gezien zou je alles kunnen gebruiken wat jou voorkeur heeft.

Even terug komen op DenniS4R CAPTCHA, kan wel degelijk spammers buiten de deur houden. Sterker nog met de juiste instellingen kun je je forum spam vrij houden op een enkele menselijke spammer na misschien.

Bij welke host zit je eigenlijk? Misschien dat er eerder mensen zijn geweest die problemen hebben gehad bij de zelfde host ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

ivonnewierink

Bericht door ivonnewierink » 04 mar 2014, 20:57

Ik zit bij Internettoday.

Gesloten