Bericht in beheerderslogboek

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
zoef

Bericht in beheerderslogboek

Bericht door zoef » 01 mar 2014, 17:15

In mijn beheerderslogboek verscheen deze boodschap verschillende malen:

Folkert .....(IP-nummer).... 01 Mrt 2014, 16:25 Lokalisatie “nl” ontbreekt van afbeeldingenset » subsilver3

Ik heb geen idee wat dit betekent en wat ik gedaan heb waardoor deze boodschap verscheen.
Kan iemand mij uit de droom helpen?
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

David
Contacteer:

Re: Bericht in beheerderslogboek

Bericht door David » 01 mar 2014, 20:22

Deze melding zegt eigenlijk precies wat er aan de hand is "De Nederlandse afbeeldingsset van Subsilver3 ontbreekt", je kunt dit oplossen met behulp van dit artikel: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

zoef

Re: Bericht in beheerderslogboek

Bericht door zoef » 02 mar 2014, 13:51

David schreef:Deze melding zegt eigenlijk precies wat er aan de hand is "De Nederlandse afbeeldingsset van Subsilver3 ontbreekt", je kunt dit oplossen met behulp van dit artikel: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar
Dank je wel David, ik zal dit even goed lezen en dan denk ik er wel uit te komen.
Bedankt al weer! :D

============================================================================
Nederlandse afbeeldingsset is inmiddels toegevoegd aan Subsilver3 :D
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

Gesloten