Installatie blijft hangen bij stap 1
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Installatie blijft hangen bij stap 1
Hoi,
Ik heb vandaag een poging ondernomen om phpBB te installeren op mijn (Eigen) server.
Deze server draait op Centos 6, Apache 2.2.26, DirectAdmin 1.44.3, MySQL 5.5.27 & Php 5.3.28
Als ik naar domein.nl/phpbb ga kom ik in de install modus terecht.
Ik kies dan het tabblad installatie en onderaan kies ik de optie ga door naar de volgende stap...
Vanaf daar blijft die "hangen" / "Nadenken" en kom ik niet verder.
Waar zit de grap, ben ik iets vergeten te "chmodden", de volgende zaken heb ik al "ge-chmodd"
cache - Waarde: 777
files - Waarde: 777
store - Waarde: 777
config.php - Waarde: 666
images/avatars/upload - Waarde: 777
Tips zijn welkom.
Ik heb vandaag een poging ondernomen om phpBB te installeren op mijn (Eigen) server.
Deze server draait op Centos 6, Apache 2.2.26, DirectAdmin 1.44.3, MySQL 5.5.27 & Php 5.3.28
Als ik naar domein.nl/phpbb ga kom ik in de install modus terecht.
Ik kies dan het tabblad installatie en onderaan kies ik de optie ga door naar de volgende stap...
Vanaf daar blijft die "hangen" / "Nadenken" en kom ik niet verder.
Waar zit de grap, ben ik iets vergeten te "chmodden", de volgende zaken heb ik al "ge-chmodd"
cache - Waarde: 777
files - Waarde: 777
store - Waarde: 777
config.php - Waarde: 666
images/avatars/upload - Waarde: 777
Tips zijn welkom.
Re: Installatie blijft hangen bij stap 1
Heeft niets met cmodden te maken lijkt me, dan krijg je daar een fout melding over.
Met welk ftp programma heb jij de upload gedaan? Probeer anders nog is de mappen te uploaden, ik krijg het vermoeden dat daar iets mis gegaan is.
Met welk ftp programma heb jij de upload gedaan? Probeer anders nog is de mappen te uploaden, ik krijg het vermoeden dat daar iets mis gegaan is.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik heb de zip file geupload naar de server via DirectAdmin CP.
Daarna de unzip functie gebruikt naar de phpBB
Moet goed zijn lijkt mij...
Toch manual upload proberen?
- Theriddler
- Contacteer:
Probeer eens om filezilla te gebruiken om de bestanden over te zetten.The_Stig schreef:Ik heb de zip file geupload naar de server via DirectAdmin CP.
eerst pak je het zip bestand uit lokaal op je eigen pc daarna de inhoud van de phpbb map upload je via filezilla naar je server.
Ik denk net als wat kevin al zegt dat er diverse bestanden waarschijnlijk niet compleet of corrupt zijn geraakt.
Jep daardoor lijkt de fout te komen. Uitpakken op je pc en met fillezilla uploaden.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Helaas met Filezilla alles geupload en na 10 minute wachten toch maar gekozen voor afbreken.
Hij gaat gewoon NIET naar het tabblad vereisten...
Hij gaat gewoon NIET naar het tabblad vereisten...
Dan word het lastig zo op afstand. ik wil wel eens een poging wagen hiervandaan, als je me de ftp gegevens en domeinnaam wilt sturen in een pbtje.
Teammember op
Hoi Kevin,
Ik zou je graag een PB willen sturen maar das (nog) niet mogelijk...
Is er een andere manier om contact op te nemen?
Ik zou je graag een PB willen sturen maar das (nog) niet mogelijk...
Is er een andere manier om contact op te nemen?
Tuurlijk stuur een e-mailtje naar info at forumhulp.nl
Teammember op