verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
toska

verwijderen

Bericht door toska » 26 dec 2013, 09:58

http://hulpcomputerforum.be
op mijn forumindex staat rechtsboven aan 2 keer downloads (dus downloads en win downloads) deze moeten steeds geupdate worden.En aangezien deze niet word gebruikt zou ik deze 2 willen verwijderen
hoe kan ik dit verwijderen? kan me iemand dit uitleggen aub hoe ik dit precies dien te doen dank u
werk met phpBB laatste versie
mvg

David
Contacteer:

Re: verwijderen

Bericht door David » 26 dec 2013, 11:46

Eventjes voor de zekerheid, begrijp ik het goed dat de modificatie niet wordt gebruikt? En je daarom heel de modificatie wilt verwijderen? In dat geval zul je de installatie instructies van de modificatie erbij moeten pakken en dan alle wijzigingen die je normaal gezien moet doen, ongedaan maken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

toska

Bericht door toska » 26 dec 2013, 13:12

nee die mod mag blijven staan.enkel die 2 downloads die er nu staan.Want als ik die mod verwijder ben ik ook photoshop kwijt en dit is niet de bedoeling.
mvg

David
Contacteer:

Bericht door David » 26 dec 2013, 13:28

Daarvoor moet je in het bestand: styles/prosilver/template/overall_header.html zijn.

Zoek en Verwijder:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_SHOW_DL_LINK --><li class="icon-download"><a href="{U_DL_NAVS}" title="{L_DOWNLOADS}">{L_DOWNLOADS}</a></li><!-- ENDIF -->
Er staat nog een gelijksoortig code onder of boven, als je die ook kwijt wilt moet je die ook verwijderen.

toska

Bericht door toska » 26 dec 2013, 13:37

waar moet je daarvoor juist zijn? welke stappen moet ik daarvoor ondernemen
mvg

David
Contacteer:

Bericht door David » 26 dec 2013, 13:47

Eerst haal je het bestand van je server naar je computer, dit kun je doen met een FTP programma. Bijvoorbeeld: Filezilla, als het goed is heb je de gegevens om in te loggen van je host gehad. Anders kun je hun emaillen en naar de gegevens vragen.

Als het bestand op je computer staat, dan open je het met bijvoorbeeld: notepad++ dit doe je door met de rechter muis knop op "Edit with Notepad++" te klikken, vervolgens gebruik je de zoel functie om de code te zoeken en te verwijderen zoals beschreven in mijn bericht. vervolgens sla je het bestand op.

Daarna moet je het bestand van je computer, weer uploaden naar je server en het oude bestand overschrijven. Als je dat hebt gedaan vernieuw je in je beheerderspaneel, tabblad: stijlen de template map van Prosilver. Ga naar je forumoverzicht en druk op CTRL-F5 en dan zijn de codes als het goed is verdwenen.

toska

Bericht door toska » 26 dec 2013, 17:18

bedankt heb u informatie doorgegeven aan iemand die ook lid is van mijn site, het enige dat ik diende te doen was ctrl-f5 klikken.want ik ken daar geen ballen van toch niet van zoiets.En er zelf aan prutsen deed ik niet graag,iets verkeerd doen dan had ik mischien nog meer problemen maar dankzij jou gegevens
is het nu fijn in orde
bedankt @david
mvg
toska

Gesloten