- Adres van je forum: http://www.abraham54.nl/MyPiCo/
Event. modificaties op je forum:None
Wanneer ontstond het probleem? n.v.t.
phpBB versie: 3.0.12
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? forums toegevoegd
Wat is het probleem?
Permissies
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Permissies
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Re: Permissies
Permissies staan niet permanent ingesteld, je zou ze in theorie ten alle tijden moeten kunnen aanpassen. Welke permissies zou je willen aanpassen, dan kan ik stap voor stap uitleggen hoe je te werk moet gaan. Ik ben dan benieuwd of het wel of niet lukt.
Ik heb het idee dat je de permissies nu bekijkt en groene/rode balken ziet, kan dat kloppen?
Ik heb het idee dat je de permissies nu bekijkt en groene/rode balken ziet, kan dat kloppen?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Hoi David, wat ik niet kan veranderen, dat zijn de Forumpermissies groepen.
Ook al verander ik de instellingen en klik ik onderaan op "Pas alle permissies toe", dan wordt alles weer teruggezet naar de standaard-instelling.
Ook al verander ik de instellingen en klik ik onderaan op "Pas alle permissies toe", dan wordt alles weer teruggezet naar de standaard-instelling.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Hoeveel forumpermissies pas je in 1x aan? Heb al eens gemerkt dat als je de permissies van meerdere forumonderdelen aanpast. De permissies inderdaad terug springen! Kan het daar iets mee te maken hebben, probeer eens om minder forumonderdelen in 1x aan te passen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Dat heb ik ook al geprobeerd natuurlijk, om te zien of dat verschil zou uitmaken, maar zelfs dan keert de oorspronkelijke instelling terug.