- Adres van je forum: http://www.verenigingsancho.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? heeft altijd al bestaan
phpBB versie: 3.0.4.
Wat is het probleem?

Ik wil een massa mail kunnen versturen. De functionaliteit heb ik gevonden bij Systeem --> massa mail maar als ik naar een groep gebruikers een mail stuur komt hij niet aan. Wel krijg ik de melding dat de mail vestuurd is. Er komt ook geen foutmelding in de foutlog. Als ik via massa mail naar 1 persoon een bericht wil sturen komt het ook niet aan. De groep die ik wil mailen heb ik al via "Gebruikers en groepen" --> "groepsbeheer" --> "instellingen" aangevinkt dat zij priveberichten kunnen ontvangen. Het zijn geen verborgen groepen/gebruikers.
Eerst stond smtp gebruik uit, toen deed massa mail het niet. Nu heb ik de smtp mail gegevens ingevuld en aangevinkt en daar komen nu geen foutmeldingen meer uit naar voren maar waar de mail blijft is voor mij een raadsel.
Mail via de gewone mail functionaliteit komt wel aan.
De functionaliteit heeft overigens waarschijnlijk nooit gewerkt. Ik ben een van de moderators van de groep en de persoon die het forum ooit heeft opgericht en beheer deed is niet meer bereikbaar. Ben dus maar nu min in het phpbb forum aan het verdiepen dus het kan dat ik met wat vragen terug kom als iemand mij op pad wil helpen.
Dat we veel versies achterlopen heb ik ook al gesignaleerd maar eerst wil ik met de kleine dingen aan de slag om de forumachterkant wat te leren kennen voor ik mij aan updates ga wagen.