- Adres van je forum: http://natuurinhaarlem.yourbb.nl/
Event. modificaties op je forum: ?
Wanneer ontstond het probleem? Afgelopen week
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee.
Wat is het probleem? Ik snap niet hoe ik backup moet maken en moet updaten. (Edit: Het forum is ook erg traag, maar ik denk dat dat komt door de (erg) verouderde versie)
Dat is vervelend maar eigen schuld dikke bult dus oke.
Maar eerlijk gezegd, ik snap totaal niet hoe het updaten werkt. De pagina van hoe je een back-up moet maken bestaat niet (de link is rood, krijg foutmelding als ik er op klik). Dan moet ik dat zip-pakket downloaden dat snap ik. Uitpakken snap ik ook. En dan moet ik het uploaden. Ik snap wat het is, maar waar en hoe doe ik dat? Ik heb geen idee. Plus dat ik eigenlijk wel graag eerst een back-up maak want hoewel er nog niet enorm veel berichten op mijn forum staan, wil ik ze toch niet kwijt.
Hoe kan ik nu het beste aan de slag? Ik las in een ander board dat je service aanvraag kan doen. Begrijp ik goed dat iemand van jullie team de updates dan doet? Maar ik moet eerst 5 berichten hebben, op dit forum of op mijn eigen forum?! Ik zou daar als dat kan graag gebruik van maken en ben ook bereid wat te doneren (zeker gezien het feit dat er door onwetendheid van mij nu meerdere updates achter elkaar gedaan moeten worden).
Vriendelijke groeten, Marleen