Hoy
hier ben ik weer met nog 1 vraagje
bij 2.0 stond er onder ieder bericht wat men schreef:
profiel-pm-email- maar er stond ook nog website onder, dan kon je het aanklikken en dan kwam men direct op die website
nu moet ik hem als link in onderschrift zetten
weet jij hier ook wat op David? of iemand anders?
http://13906.yourbb.nl/index.php
gr elly
website onder je bericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
Re: website onder je bericht
Je kunt hem in je profiel invullen bij het veld website, hij word dan hier rechts gewoon getoond in het auteursveld.
(wereldbolletje naast de knop voor PB en email)
(wereldbolletje naast de knop voor PB en email)
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
-
- Contacteer:
Ik heb die ingevuld in mijn profiel, maar zie alleen- profiel-PM en email
ik bedoel dus op mijn forum en niet hier
ik bedoel dus op mijn forum en niet hier
Dubbelpost samengevoegd.
- PhilipvD
Tja weet je wat het is met installaties van en forum bij een forumdienst zoals yourbb, wij weten niet wat er is aangepast of niet in vergelijking met een standaard installatie.
Er zitten standaard geen permissies in die het wel of niet laten zien van de website link in het auteursveld of profiel. mogelijk zit het in de stijl niet ingebouwd.
Het beste kun je denk ik contact opnemen met yourbb voor deze vraag.
Er zitten standaard geen permissies in die het wel of niet laten zien van de website link in het auteursveld of profiel. mogelijk zit het in de stijl niet ingebouwd.
Het beste kun je denk ik contact opnemen met yourbb voor deze vraag.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
-
- Contacteer:
oke thanxs voor je antwoord
gr elly
gr elly