Op dit moment heb ik niks anders gedaan dan eerst alles op de server te verwijderen en opnieuw aan te maken.
Dit alles omdat ik zelf schuldig ben aan het feit dat het document met al mijn inlogcodes geheel verdwenen is.
Ik wil dus, nadat de nieuw forumsoftware op de server is geïnstalleerd met de installatie ervan beginnen.
Maar ik stuit op een probleem!
In de map "Cache" kan ik geen "Bestandsattributen" vinden om de rechten voor installatie aan te passen.
phpBB 3.0.12 Nederlands geïnstalleerd
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0.12 Nederlands geïnstalleerd
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Re: phpBB 3.0.12 Nederlands geïnstalleerd
Je hoeft toch niet alles te verwijderen en opnieuw te installeren, alleen omdat je de inlog gegevens kwijt bent? Je had ook nieuwe wachtwoorden kunnen aanvragen...
Ik neem aan dat je de bestandsrechten van de map cache moet aanpassen, als je Filezilla gebruikt klik je met je rechtermuisknop op de map Cache en kies je voor de optie bestandsrechten... aldaar zou je de rechten moeten kunnen aanpassen
Ik neem aan dat je de bestandsrechten van de map cache moet aanpassen, als je Filezilla gebruikt klik je met je rechtermuisknop op de map Cache en kies je voor de optie bestandsrechten... aldaar zou je de rechten moeten kunnen aanpassen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ach, ik wou helemaal schoon beginnen met die nieuwe phpBB versie.
Dat is nu juist het probleem, dat "Bestandsattributen" zit niet in die map!
Dat is nu juist het probleem, dat "Bestandsattributen" zit niet in die map!
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Ik heb besloten om toch te gaan installeren; schijnbaar dat de rechten automatisch zijn ingesteld.
http://www.abraham54.nl/PieCo/
Ik heb op dit moment nog geen stijlthema geïnstalleerd, ben enkel met het inrichten bezig.
Momenteel zijn er 8 categorieën aangemaakt, maar enkel de eerst aangemaakte categorie wordt getoond.
Dit probleem had ik voorheen niet bij het aanmaken van het forum met de vorige versie phpBB.
Is dit mogelijk toch een rechtenkwestie?
http://www.abraham54.nl/PieCo/
Ik heb op dit moment nog geen stijlthema geïnstalleerd, ben enkel met het inrichten bezig.
Momenteel zijn er 8 categorieën aangemaakt, maar enkel de eerst aangemaakte categorie wordt getoond.
Dit probleem had ik voorheen niet bij het aanmaken van het forum met de vorige versie phpBB.
Is dit mogelijk toch een rechtenkwestie?
Dubbelpost samengevoegd.
- PhilipvD
Een categorie wordt pas zichtbaar als er een forum aan is toegevoegd en mits de permissies goed staan.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen