Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
dax2
Bericht
door dax2 » 29 aug 2013, 21:48
- Adres van je forum: http://ruwhaarteckelsforum.phpbb3.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?Waarschijnlijk vandaag.
phpBB versie:?
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee.
Wat is het probleem?
Niemand kan het forum nog op. Op het moment dat de link ingegeven wordt naar het forum blijft de pagina blanco met bovenin de statusbalk: wachten op "ruwhaarteckelsforum". Dit is het geval bij alle leden.
Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik er aan doen ( ik ben beheerder, geen eigenaar. Eigenaar is al jaren niet meer op het forum geweest en ik kan ook niet met haar in contact komen.)?
Alvast hartelijk dank!
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 29 aug 2013, 21:53
Het schijnt dat je host problemen heeft het de server, in
dit topic was er namelijk ook al iemand met problemen met de bereikbaarheid van het forum. Aangezien jullie forums van de zelfde eigenaar zijn, vermoed ik dat jullie ook op dezelfde server draaien. Het probleem zou rond midden nacht opgelost moeten zijn, anders moet je even contact opnemen met je host phpbb3.nl
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Janita
Bericht
door Janita » 29 aug 2013, 22:10
Thanks David!
Het gaat inderdaad om deze forumhosting.
Vriendelijke groeten,
Janita
-
dax2
Bericht
door dax2 » 03 sep 2013, 10:33
Dank je wel voor jullie reacties! Het probleem is inderdaad weer opgelost!