Hulp nodig

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
pino1967

Hulp nodig

Bericht door pino1967 » 25 aug 2013, 19:08

Wie o wie wil mij matsen?

Ik heb een forum aangemaakt maar ik krijg het niet voor elkaar de juiste instellingen te maken.
Ik wordt overstelpt met bots.

Wie zou voor mij deze instelling eenmalig juist willen zetten en alle onzin berichten verwijderen?

Ik wil daar best een kleine vergoeding tegenoverzetten. Misschien een lekker flesje wijn ofzo? :-)

Ik hoor het graag, zodat ik je de inlog en wachtwoord kan geven.

Ik zou er zéér mee geholpen zijn!!!!!

Betreft: http://www.katheteriseren.nl/katheteriseren-forum.html

David
Contacteer:

Re: Hulp nodig

Bericht door David » 25 aug 2013, 20:08

Welkom op phpBB.nl :)

Het is maar een idee hoor... maar waarom probeer je het niet zelf? Er is hier genoeg kennis en ervaring in huis om jouw uit te leggen wat je moet doen. Iemand kan het nu wel voor je doen, maar dan weet je nog niet hoe het werkt ;)

De reden dat je zoveel last hebt van spambots is dat je een bevestigingsmethode gebruikt die al langere tijd is gekraakt door spammers. Ze kunnen zichzelf automatische registeren en posten, je zou bijvoorbeeld dit topic eens kunnen lezen. In dat topic lees je hoe je spam kunt voorkomen. Je kunt daar eventueel ook verder vragen naar de genoemde methodes.

Als je een gebruikers(spammer) verwijderd via je beheerderspaneel, dan heb je de keuze om ook de geplaatste berichten te verwijderen, zo verwijder je de spammer en de berichten.

Ik zie ook dat gasten kunnen posten, je maakt het de spammer wel erg gemakkelijk. Ik heb net een test bericht geplaatst en mijn bericht kwam direct op je forum. Als je gasten toelaat dan kun je de permissies beter zo instellen dat jij het bericht eerst moet goedkeuren alvorens het op het forum komt.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten