Welkom op phpBB.nl
Het is maar een idee hoor... maar waarom probeer je het niet zelf? Er is hier genoeg kennis en ervaring in huis om jouw uit te leggen wat je moet doen. Iemand kan het nu wel voor je doen, maar dan weet je nog niet hoe het werkt
De reden dat je zoveel last hebt van spambots is dat je een bevestigingsmethode gebruikt die al langere tijd is gekraakt door spammers. Ze kunnen zichzelf automatische registeren en posten, je zou bijvoorbeeld dit
topic eens kunnen lezen. In dat topic lees je hoe je spam kunt voorkomen. Je kunt daar eventueel ook verder vragen naar de genoemde methodes.
Als je een gebruikers(spammer) verwijderd via je beheerderspaneel, dan heb je de keuze om ook de geplaatste berichten te verwijderen, zo verwijder je de spammer en de berichten.
Ik zie ook dat gasten kunnen posten, je maakt het de spammer wel erg gemakkelijk. Ik heb net een test bericht geplaatst en mijn bericht kwam direct op je forum. Als je gasten toelaat dan kun je de permissies beter zo instellen dat jij het bericht eerst moet goedkeuren alvorens het op het forum komt.