Smilies toevoegen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ikkz

Smilies toevoegen

Bericht door ikkz » 18 jul 2013, 10:17

• Adres van je forum: http://www.oldskoolgixxertopic.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?gisteren
    phpBB versie:3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?genoeg :)
    Wat is het probleem?
zie onder

Als ik smilies toevoeg dan krijg ik bij sommige de melding dat ze niet toegevoegd zjn vanwege het ontbreken van de gemoedstoestand....deze en de smiliecode en het vinkje zijn ingevuld.
Iemand enig idee? sommige smilies pakt hij dus wel en andere weer niet??

ikkz

Re: Smilies toevoegen

Bericht door ikkz » 23 jul 2013, 10:50

Niemand??

zoef

Bericht door zoef » 23 jul 2013, 16:04

Ik heb dat ook een keer gehad, en dan bleek dat er toch iets niet goed was ingevuld.
Probeer eens een andere gemoedstoestand in te vullen als proef om te kijken of de smilie dan wel wordt toegevoegd.
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

BianCiona

Bericht door BianCiona » 23 jul 2013, 20:14

Heb je dan ook het veld 'Gemoedstoestand' ingevuld?

zoef

Bericht door zoef » 23 jul 2013, 20:19

BianCiona schreef:Heb je dan ook het veld 'Gemoedstoestand' ingevuld?
Ja, daar moet je iets invullen, anders gaat die smilie niet werken. Je hoeft hiervoor geen éénwoord beschrijving toe te passen, het kan ook een kort zinnetje zijn.
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet

ikkz

Bericht door ikkz » 24 jul 2013, 09:44

Alles ingevuld dus ook de gemoedstoestand....hij pakt alles behalve het LMAO smilie

zoef

Bericht door zoef » 24 jul 2013, 14:48

ikkz schreef:....hij pakt alles behalve het LMAO smilie
Als ik je goed heb begrepen, heb je nu alle smilies die je wilde hebben, op één na en dat is het LMAO smilie.

Sorry, ik weet niet wat een LMAO smilie is. Is dat misschien een nogal grote smilie?
Kun je dat plaatje hier eens als afbeelding (dus niet als smilie) proberen te plaatsen?
Misschien dat iemand anders hierover dan ook nog wat meer kan zeggen.

Vr. groet,
Folkert

ikkz

Bericht door ikkz » 25 jul 2013, 13:06

Gaat om deze Afbeelding

zoef

Bericht door zoef » 25 jul 2013, 16:21

ikkz schreef:Gaat om deze Afbeelding
Die smilie moet gewoon op je phpBB forum te plaatsen zijn, want ik gebruik deze ook.
Je hoeft alleen een code te bedenken en die in te vullen in het hokje voor codes en verder moet je een emotie invullen (=gemoedstoestand) in het hokje voor emoties. Daarna niet vergeten om hem aan te vinken.
Ik neem aan dat deze smilie uit dezelfde map komtt als de anderen die je wel hebt kunnen plaatsen?

Kijk ook eens op welke plaats je deze smilie hebt gezet, als dat per ongeluk op een plek is die al door een ander is bezet, zie je hem misschien ook niet.
Je vindt dit alles bij "Beheerderspaneel", tabblad "Berichten" en daar op "Smilies" klikken.

Als je alles hebt gedaan zoals hierboven beschreven en het wil nog steeds niet, dan weet ik het verder ook niet.
Hopelijk kan dan een ander je hiermee verder helpen.
Ben wel benieuwd :D

Vr. groet,
Folkert

Gesloten