Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Dieter25
Bericht
door Dieter25 » 26 mei 2013, 11:23
Ik zou graag dit in mijn topics kunnen plaatsen voor de topics zelf in kleur zoals dit hoe kan ik dit doen?
http://cs.rin.ru/forum/viewforum.php?f=29
Ik zou graag ook de teksten van topics en forums in het wit plaatsen omdat mij stickys en announcements staan in het rood en de tekst is moeilijk leesbaar nu staat dit allemaal in het blauw hoe kan ik die teksten wit maken alvast bedankt .
-
Dieter25
Bericht
door Dieter25 » 01 jun 2013, 19:18
Weet je toevallig hoe ik kan de topicsteksten in het wit zetten eigenlijk alle forum teksten ook ?
Nu zijn die in het blauw en bv mijn stickys en announcements staan in het rood zoals je hier kant zien is de tekst niet zo goed leesbaar
http://www.fragaholics.eu/viewforum.php?f=97
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jun 2013, 10:05
Open:
styles/acidtech/theme/stylesheet.css
Zoek:
En dan wijzig je gewoon de kleurcode, heb dit niet getest dus maak even een back-up van dat bestand voor je gaat proberen

Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Dieter25
Bericht
door Dieter25 » 02 jun 2013, 13:57
Het werkt niet heb dit veranderd in de stylesheet en refresh gedaan maar werkt niet grtn Dieter
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 02 jun 2013, 17:12
Dieter25 schreef:Het werkt niet heb dit veranderd in de stylesheet en refresh gedaan maar werkt niet grtn Dieter
Dat is niet helemaal waar

Ben eventjes gaan testen en het werkt in principe wel voor de viewforum maar dus niet voor het forumoverzicht dan moet je onderstaande wijziging doen:
Zoek:
En dan de kleurcode wijzigingen ik heb het getest dus het moet werken

vertalingen
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 08 jun 2013, 09:48
Standaard is dat zo te zien niet mogelijk, maar met een aanpassing in de HTML code van de modificatie is dit waarschijnlijk wel mogelijk.
vertalingen
-
Dieter25
Bericht
door Dieter25 » 09 jun 2013, 19:00
Over de topics de Forums staan in het wit nu maar de topics blijven in het blauw staan
http://www.fragaholics.eu/viewforum.php?f=2
David schreef:Standaard is dat zo te zien niet mogelijk, maar met een aanpassing in de HTML code van de modificatie is dit waarschijnlijk wel mogelijk.
Ok well ziet iemand dit mess zitten om dit te doenvoor mij als ik deze mod zou aanvragan via jullie om te installeren alvast bedankt Grtn Dieter
aub niet dubbelposten, berichten samengevoegd
- Ger
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 09 jun 2013, 19:24
Hoe je de topic kleur kunt aanpassen had ik per vergissing al verteld, dat zou met onderstaande wijziging moeten lukken
David schreef:Open:
styles/acidtech/theme/stylesheet.css
Zoek:
En dan wijzig je gewoon de kleurcode, heb dit niet getest dus maak even een back-up van dat bestand voor je gaat proberen

Dieter25 schreef:David schreef:Standaard is dat zo te zien niet mogelijk, maar met een aanpassing in de HTML code van de modificatie is dit waarschijnlijk wel mogelijk.
Ok well ziet iemand dit mess zitten om dit te doenvoor mij als ik deze mod zou aanvragan via jullie om te installeren alvast bedankt Grtn Dieter
Je kunt die vraag beter persoonlijk stellen aan de service team member die jouw service aanvraag heeft aangenomen. Ik denk namelijk dat je dat makkelijk zelf kunt, het is maar een kleine aanpassing waar je met support waarschijnlijk wel uitkomt. Je weet dan ook meteen waar de aanpassing staat en waar je de kleur eventueel zelf weer kunt aanpassen.
vertalingen