Wilde updaten, maar deed per ongeluk volledige installatie

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Pat3766

Wilde updaten, maar deed per ongeluk volledige installatie

Bericht door Pat3766 » 19 mei 2013, 22:55

• Adres van je forum: http://effedenkuh.odendaals.nl/
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? na update gegevens uploaden, bleek ik een volledige installatie te hebben geupload
    phpBB versie: 3.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ik heb vandaag een volledige set met installatie gegevens geupload naar de server.
    Wat is het probleem?
Ik heb de laatste tijd geen backup gemaakt.

Ik ben een beetje dom geweest....

In plaats van dat ik een update pakket uploadde naar de server, heb ik een volledige installatie geupload. Daarbij heeft filezilla alles overschreven waar nodig.
Vervolgens heb ik nagedacht en geprobeerd de installatie te doen. Ik mocht voor de tabelvoorvoegsels niet dezelfde gebruiken die er al waren. Achteraf heb ik het config.php bestand aangepast, zodat deze naar de juiste tabellen kijkt.

Nu krijg ik allerhande foutmeldingen:
Template path could not be found: styles/art_air_red/template

Dat was het template dat ik gebruikte, die is inderdaad niet meer vindbaar. Ik kan niet vinden waar ergens de verwijzing staat naar deze template om het aan te passen.

Heeft iemand tips advies om het forum weer online te krijgen MET de al aangemaakte topics, categorieen etc.??
Alvast dank!

BianCiona

Re: Wilde updaten, maar deed per ongeluk volledige installat

Bericht door BianCiona » 20 mei 2013, 09:40

Ik zie op je forum dat je alle topics enzo terug hebt? Als je geen back-up gemaakt hebt kun je de bestanden niet meer terugdraaien. Als je de tabelvoorvoegsels hebt veranderd tijdens de installatie staat alles hebt veranderd dan staan de oude gegevens ook nog in de database.

Als je de stijl weer upload naar het forum en dan in het config-bestand weer de oude tabelvoorvoegsels zet dan zou het goed moeten zijn. Als je modificaties hebt geïnstalleerd dan moet je die ook weer even opnieuw installeren. Alleen de bestanden erop zetten en de wijzigingen doorvoeren, je hoeft het installatiebestand niet meer uit te voeren.

Ik hoop dat je het snapt en dat het lukt ;)

Pat3766

Re: Wilde updaten, maar deed per ongeluk volledige installat

Bericht door Pat3766 » 20 mei 2013, 10:00

Dank je. Ik heb niets veranderd en nu laadt het forum gewoon. Maf!! Daar ben ik natuurlijk wel zeer blij om. Nu hoef ik alleen de stijl aan te passen!

Thanks voor het meedenken.

Gesloten