- Adres van je forum: http://blizzhotel1.messageboard.nl
Event. modificaties op je forum: mod soli
Wanneer ontstond het probleem? het probleem is meteen gekomen toen ik hem instaleerde(het forum maakte)
phpBB versie: 3.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee het is meteen gekomet toen ik hem net had
Wat is het probleem?
gasten zien forum niet
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
gasten zien forum niet
Re: gasten zien forum niet
Welkom op phpbb.nl
Als je wilt dat gasten het forum kunnen zien dan moet je de forumpermissies voor de groep gasten gaan aanpassen. Dit kun je op onderstaande manier doen:

Als je wilt dat gasten het forum kunnen zien dan moet je de forumpermissies voor de groep gasten gaan aanpassen. Dit kun je op onderstaande manier doen:
- Ga naar je Beheerderspaneel
- Klik dan op het tabblad: Permissies
- Klik dan aan de linkerkant op Forumpermissies
- Selecteer dan één of meerdere onderdelen en klik op "Bevestig"
- Klik dan op de groep gasten, Als de groep al is toegevoegd dan klik je op "Wijzig Permissies". Als de groep nog niet is toegevoegd dan klik je op "Voeg permissies toe".
- Je kunt dan een permissie rol kiezen, of via de Geavanceerde permissies de permissies één voor één instellen.
- Als je daarmee klaar bent klik je op "Pas alle permissies toe"
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
hoi david
ik las net jou bericht
en ik heb hem gevolgt maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
je kan het probleem zien als je naar de link www.blizzhotel1.messageboard.nl
er staat geen forums beschikbaar terwijl ik heb ingesteld dat mijnn gasten het forum kunnen zien
weet jij wat ik dan moet doen???
ik las net jou bericht
en ik heb hem gevolgt maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
je kan het probleem zien als je naar de link www.blizzhotel1.messageboard.nl
er staat geen forums beschikbaar terwijl ik heb ingesteld dat mijnn gasten het forum kunnen zien
weet jij wat ik dan moet doen???
Kan het zijn dat jij de gebruikers "anonymous" uit de groep gasten hebt verwijderd, of misschien zelfs helemaal?
ik heb de groep gasten wel maar ik denk dat ik anonymouse niet meer heb op mijnforum omdat ik dacht dat het een hacker wasDavid schreef:Kan het zijn dat jij de gebruikers "anonymous" uit de groep gasten hebt verwijderd, of misschien zelfs helemaal?
hoe kan ik hem terug zetten?
aa ja ik zie het bedankt
Even voor de zekerheid, heb je het al gevonden omdat je "aa ja ik zie het bedankt" zegt, of heb je toch nog uitleg nodig?
heb gevondenDavid schreef:Even voor de zekerheid, heb je het al gevonden omdat je "aa ja ik zie het bedankt" zegt, of heb je toch nog uitleg nodig?
bedankt voor je