Video bestand in Forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
william64

Video bestand in Forum

Bericht door william64 » 09 apr 2013, 21:52

Geachte collega´s

Van David had ik (in een ander onderwerp) de MOD gehad van PDF BBcode.
Deze maakt dus in het forum een apart venster met daarin het pdf file, precies wat ik nodig had.

Maar ik ben er achter gekomen dat zoiets ook voor het afspelen van een filmpje is
Dus in het forum staat dan een klein venster waarin het video bestand dan afspeeld, maar ik zie het kader wel maar ook hier speelt hij niet het filmpje af

Het gaat om de volgende MOD "Video BBcodes voor phpBB3"

Wie kan mij helpen?

David
Contacteer:

Re: Video bestand in Forum

Bericht door David » 10 apr 2013, 10:43

De video's / filmpjes staan dus op je eigen server, welke extensie zijn deze filmpjes?

Heb je het over een modificatie of een BBcode ?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

william64

Re: Video bestand in Forum

Bericht door william64 » 12 apr 2013, 07:26

David schreef:De video's / filmpjes staan dus op je eigen server, welke extensie zijn deze filmpjes?

Heb je het over een modificatie of een BBcode ?
BBCode

Code: Selecteer alles

[flv]{URL}[/flv]
HTMLcode

Code: Selecteer alles

<embed src="http://www.mijnwebsite.nl/phpBB_05/stukken" width="250" height="160" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" flashvars="width=450&volume=50&displayclick=none&fullscreen=true&file={URL}" />

Gesloten