3.0.11 in eens 3.0.10 na het terug zetten van back-up

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
kruijf

3.0.11 in eens 3.0.10 na het terug zetten van back-up

Bericht door kruijf » 04 apr 2013, 14:31

• Adres van je forum: http://forum.linuxmintnl.nl
    Event. modificaties op je forum: geen idee
    Wanneer ontstond het probleem? bij het terug zetten van een back-up
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Back-up terug gezet
    Wat is het probleem?Ik neem het Nederlandstalig Linux Mint forum over van de huidige beheerder, en ik heb bij de nieuwe webhost phpbb 3.0.11 geïnstalleerd. Daar heb ik een back-up van het forum op terug gezet, nu zegt die in het beheerders paneel dat ik versie 3.0.10 gebruik.
    Als ik hem bijvoorbeeld met de automatische installer wil updaten van 3.0.10 > 3.0.11, krijg ik te zien dat ik 3.0.6 als software gebruik. Ik ben er achter gekomen dat de oude software smf in plaats van db gebruikt, ik heb er dus ook een smf converter ingezet. Het viel me op dat het na het plaatsen van de converter, pas de melding kwam dat ik 3.0.10 gebruik. Zonder de converter kan ik niet inloggen in het beheer paneel.
    Als ik de update toch uitvoer van 3.0.10 > 3.0.11 krijg ik ook een hoop fouten te zien, die ik niet kan oplossen. Ik ben ook al meerdere keren opnieuw begonnen, maar ik kom niet verder.
    Op dit moment draait het forum op 3.0.10 met een 3.0.11 installatie, kan iemand me misschien helpen met het probleem. Zelf kom ik er niet meer uit, en begin ik ook net met het opzetten van een forum. Het beheren doe ik al langer en dat is geen probleem.
Ik ben net nog eens opnieuw begonnen, en als ik geen converter gebruik en de hearder tekst verander krijg ik dit.
Ook staat het forum software dan op 3.0.11, maar beheer staat dan 3.0.6. Ik hoop ook echt dat iemand me kan helpen.

Code: Selecteer alles

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 384: include_once(./includes/auth/auth_smf.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 384: include_once() [function.include]: Failed opening './includes/auth/auth_smf.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php')
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)

Gesloten