Ik heb de Harry Potter layout op mijn forum geinstalleerd, is het toegestaan om de copyrights aan te passen naar eigen tekst of moeten de makers van die layout verplicht erin staan? Ik wil het even navragen voor ik dingen doe die niet toegestaan zijn.
Bedankt!
Copyright
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Copyright
Over het algemeen kun je stellen dat de stijl gratis beschikbaar is gesteld door de maker. Om er toch nog wat voor terug te krijgen verwachten ze wel van jouw dat je hem laat staan, eigen tekst kun je wel toevoegen natuurlijk.
Wat je wel zou kunnen doen is het ellenlange copyright bij sommige stijlen is wat inkorten zodat het mooier staat.
Maar eerlijk is eerlijk je zal echt niet de enige zijn die hem verwijdert hoor.
Wat je wel zou kunnen doen is het ellenlange copyright bij sommige stijlen is wat inkorten zodat het mooier staat.
Maar eerlijk is eerlijk je zal echt niet de enige zijn die hem verwijdert hoor.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op