Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
remkot
Bericht
door remkot » 31 mar 2013, 14:32
- Adres van je forum: http://infrfo.com/phpBB3
Event. modificaties op je forum:NV recent topics
Wanneer ontstond het probleem?vandaag
phpBB versie:3.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?niet recent
Wat is het probleem?
ik kan mijn admin pagina niet meer in.
Ik heb het al met verschillende styles geprobeerd.
http://www.infrfo.com/bestanden/admin.jpg
-
remkot
Bericht
door remkot » 31 mar 2013, 15:05
ben trouwens een fresh install aan het uitvoeren, en probeer dan de database terug te plaatsen.
Zal straks vertellen of het gelukt is
fresh instal werkt ook niet, heb ook met een schone database gewerkt.
Wie kan mij helpen?
-
John P
-
Contacteer:
Bericht
door John P » 31 mar 2013, 16:09
Zet debug en debug extra in config.php eens aan dan krijg je waarschijnlijk een foutmelding. Anders even in de errorlog van je host kijken wat er mis gaat.

Webhosting, Custom MODs, Technical management, MOD installation and Webdesign
-
r2d2
Bericht
door r2d2 » 31 mar 2013, 17:31
nou dat heb ik dus ook ( zie mijn post hier )
je kan er wel inkomen door op je naam gewoon in het forum te gaan staan waar ooit eens een bericht heb geplaatst of zo dan klikken dan zie je achter je naam beheer gebruiker staan dan daar op klikken en je kan inloggen, alleen als je op algemeen en als je in het beheerspaneel op systeem gaat staan zie je niets de pagina is dan blanko, trouwens probeer eens of je nog wel met een ipad kan inloggen dat wil nou ineens niet meer op ons forum.
laat even weten of het je gelukt is want dan weet ik dat het niet aan mij ligt, ik heb al een poosje hulp hier gevraagd maar niemand weet hier de oplossing