- Adres van je forum: http://www.ph34rm3.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Hallo allenmaal ik zit met een vreemd probleem.
Wanneer ik mijn forum installeer dan werkt alles goed.
Maar dan soms een uur later krijg ik allenmaal error meldingen boven de header.
Dan staat er zoiets van header already send o.i.d.
Dan upload ik een backup dan werkt hij weer gewoon en dan soms na een uur of half uur doet hij dat weer.
Hij geeft ook een malware melding aan.
Ik heb na deze melding de backup weer geupload dat doet hij het weer normaal maar een uur later weer het zelfde verhaal.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Vreemde error
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Vreemde error
Re: Vreemde error
Lijkt erop dat je website is geïnfecteerd kijk maar eens naar: http://sitecheck.sucuri.net/results/www.ph34rm3.nl
Er is een kans dat je back-up ook al is geïnfecteerd, of er staat nog steeds een bestand op je server wat zorgt voor de infectie! Ik zou sowieso al je wachtwoorden veranderen en met je host overleggen waar mogelijk het lek zit!
Er is een kans dat je back-up ook al is geïnfecteerd, of er staat nog steeds een bestand op je server wat zorgt voor de infectie! Ik zou sowieso al je wachtwoorden veranderen en met je host overleggen waar mogelijk het lek zit!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
Als je het rescant dan is hij virusvrij.
De scan geeft inderdaad aan dat alles in orde is, is jouw probleem nu ook opgelost? Misschien handig voor andere gebruikers, hoe heb je het uiteindelijk opgelost?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
Tot nu toe doet alles het normaal.
Eingelijk heb ik niets gedaan.
Ik heb mijn backup voor de zoveelste keer teruggezet op de server.
Het is voor mij nu een kwestie van tijd (wat ik zeker weet van eerdere ervaringen) voordat hij weer die "header already sent" bericht gaat aangeven.
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen.
Heb met strato (host) gebeld maar ze zeggen dat alles goed is.
Ik heb van deze site een "schone" phpbb gedownload en geinstalleerd.
Ook heb ik mijn eigen computer gescand met Norton en Malbytes en deze kwam er schoon uit.
Zal waarschijnlijk later weer posten (hoop het niet) dat die error er weer is .... ben benieuwd hoelang dit goed gaat.
Eingelijk heb ik niets gedaan.
Ik heb mijn backup voor de zoveelste keer teruggezet op de server.
Het is voor mij nu een kwestie van tijd (wat ik zeker weet van eerdere ervaringen) voordat hij weer die "header already sent" bericht gaat aangeven.
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit kan oplossen.
Heb met strato (host) gebeld maar ze zeggen dat alles goed is.
Ik heb van deze site een "schone" phpbb gedownload en geinstalleerd.
Ook heb ik mijn eigen computer gescand met Norton en Malbytes en deze kwam er schoon uit.
Zal waarschijnlijk later weer posten (hoop het niet) dat die error er weer is .... ben benieuwd hoelang dit goed gaat.