Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
zoef
Bericht
door zoef » 20 mar 2013, 23:06
Misschien heb ik een nieuwe bril nodig, maar ik weet dat ons forum een instelling heeft waarin je kan regelen hoe lang berichten mogen blijven staan, of wanneer ze verwijderd worden.
Maar ik kan die instelling niet meer vinden
Wie laat mij het

zien?
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 21 mar 2013, 00:13
Je bedoelt de optie automatische forum opruimen?
- Ga naar Beheerderspaneel
Klik op het tabblad: forums
Klik op een categorie, om bij je forumonderdelen te komen
Klik bij een forum onderdeel op het groene tandwieltje
Daar staat de optie automatische opruimen tussen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
zoef
Bericht
door zoef » 21 mar 2013, 16:29
Ach ja, nu weet ik het ook wel weer. Ik had dit gezien bij het maken van nieuwe forums, maar was vergeten dat de opruimfunctie op die plek stond.
Dit vergeet ik niet meer nu.
Bedankt David.
Valt me mee dat niemand reageerde op m'n bril opmerking door te zeggen: "Was nu maar naar Specsavers gegaan
"
Groetjes,
Folkert
Het is niet eenvoudig om het geluk in jezelf te vinden, maar ergens anders vind je het zeker niet