Controleren op hackes

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hansjephpbb

Controleren op hackes

Bericht door Hansjephpbb » 13 mar 2013, 09:31

Dag allemaal,

Ik loop al een tijdje met het idee of ik kan controleren of onze phpBB Forum toevallig gehacked is zonder dat we het in de gaten hebben.

Gisteren wilde ik een update instaleren van 3.0.8 naar 3.11 maar ik kreeg een foutmelding, code 15xx weet niet meer precies de nummer.. Heb nog even ge-googled naar de fout en al snel kwam ik bij een vraag van een ander gebruiker van phpBB die het zelfde vraag had. Hij wilde dus gaan updaten omdat hij gehacked was.

Nu is mijn vraag kan ik controleren of onze forum toevallig gehacked is op een ethische wijze?

Gr. Hans

ps. heb de site niet vermeld omdat een veel gebruikte forum is en wil natuurlijk geen slechte reklame :shock:

Pola
Contacteer:

Re: Controleren op hackes

Bericht door Pola » 14 mar 2013, 00:19

Wat versta je onder gehacked?

Je kunt wel controleren of er Malware geinjecteerd is in bestanden op je site: http://sitecheck.sucuri.net/scanner/
HGN op phpbb.com

Gesloten