Geen pb's kunnen sturen ivm nieuw geregistreerd?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mik88

Geen pb's kunnen sturen ivm nieuw geregistreerd?

Bericht door Mik88 » 07 mar 2013, 19:02

• Event. modificaties op je forum: Geen? Portal maar dat is uitgeschakeld
    Wanneer ontstond het probleem?Nieuw forum
    phpBB versie:3.0.11
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?het forum is net nieuw dus alles is nieuw/veranderd. Permissies, stijlen, etc.
    Wat is het probleem?
Beheerders en leden krijgen het volgende bericht als ze een pb willen sturen:

Het spijt ons, maar u bent niet bevoegd om deze functie te gebruiken. U bent net geregistreerd hier en/of u moet meer deelnemen aan het forum om deze functie te kunnen gebruiken.

We willen graag dat iedereen berichten kan versturen.

Zo staan de instellingen ook, zowel bij permissies als priveberichteninstellingen staat er niks hiervoor ingesteld. Privéberichten inschakelen voor alle gebruikers staat op 'ja'.

Kan iemand me vertellen waar ik dit kan wijzigen in mijn beheerderspaneel? Ik kan het echt niet vinden.

remy

Re: Geen pb's kunnen sturen ivm nieuw geregistreerd?

Bericht door remy » 08 mar 2013, 19:31

Is er iemand die ons kan helpen??

Het blijkt dat de leden wel kunnen pb-en maar wij als beheerders niet.
Bij de permissies staat het wel op ja, maar als we het testen via gebaseerde gebruikerspermissies staan er drie vakjes over pb- berichten op rood.
Hoe krijgen we dit goed?

Mik88

Re: Geen pb's kunnen sturen ivm nieuw geregistreerd?

Bericht door Mik88 » 09 mar 2013, 00:42

Probleem opgelost.

Bleek over het hoofd te hebben gezien dat we bij aanmelding automatisch in de gebruikersgroep 'pas geregistreerde gebruikers' waren gezet, en die hebben beperkte rechten.

Gesloten