Hoe Flash BBCode in berichten te krijgen?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jeanneke57
Contacteer:

Hoe Flash BBCode in berichten te krijgen?

Bericht door Jeanneke57 » 28 feb 2013, 15:45

Bij mij werkt het nog niet hoor. Ik krijg het plaatje wel te zien maar het beweegt niet.

ik heb staan

Code: Selecteer alles

[flash=500,500]http://www.anitaphotography.nl/kip.swf[/flash] 
in beheer en mijn gebruikerspannel heb ik flash aan staan maar ik krijg alleen een stilstaand plaatje te zien. :(
Groetjes,
Jeanneke

PhilipvD

Re: Hoe Flash BBCode in berichten te krijgen?

Bericht door PhilipvD » 28 feb 2013, 21:36

Jeanneke57, je bumpt een onderwerp uit 2010. In dat geval is het de bedoeling dat je zelf een nieuw topic opent. Ik heb je bericht gesplitst.

Hier graag in het vervolg op letten, bedankt! :)

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 01 mar 2013, 03:10

Als je met je rechtermuis op de afbeelding klikt en je zet de vinkjes aan bij Loop en Play dan loopt de flash wel...
Ik weet niet of dit een instelling is die gemaakt kan worden op een flash, dat hij niet automatisch afspeelt bij hotlinking... Daarvoor heb ik te weinig ervaring met Flash. Volgens mij ligt het dus niet aan de bbcode voor flash.
HGN op phpbb.com

Jeanneke57
Contacteer:

Bericht door Jeanneke57 » 01 mar 2013, 22:03

PhilipvD schreef:Jeanneke57, je bumpt een onderwerp uit 2010. In dat geval is het de bedoeling dat je zelf een nieuw topic opent. Ik heb je bericht gesplitst.

Hier graag in het vervolg op letten, bedankt! :)
Oh tuurlijk joh. Ik dacht dat het juist de bedoeling was dat je geen nieuw topic aanmaakte als er al eentje was. Misverstandje. Sorry voor het ongemak. ;)
Groetjes,
Jeanneke

Gesloten