- Adres van je forum: Intranet
Event. modificaties op je forum: n.v.t.
Wanneer ontstond het probleem? n.v.t.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? n.v.t.
Wat is het probleem?
Starten nieuw onderwerp in subforum langs mode
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Starten nieuw onderwerp in subforum langs mode
Re: Starten nieuw onderwerp in subforum langs mode
Dit kan als je de forumpermissies aanpast, zie onderstaande uitleg:
- Ga naar het Beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: Permissies
- Klik aan de linkerkant op: Forumpermissies
- Selecteer dan één of meerdere forums waarvan je de permissies wilt wijzigingen en klik op "Bevestig"
- Selecteer dan de groep waarvan je de permissies wilt wijzigingen en klik op "Wijzig permissies"
- Klik dan op Geavanceerde permissies
- Klik dan op het tabblad Andere
- Zet dan de permissies "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring" op NEE
- Daarna klik je op Pas alle permissies toe
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Bedankt voor je snelle reactie. Zorgt deze wijziging er niet voor dat je voor elk bericht moet wachten op goedkeuring? Ik zou het alleen willen bij het starten van een nieuw onderwerp.
Dat klopt, dat geldt inderdaad voor elk bericht dat wordt geplaatst.
Heb eventjes voor je gezocht en vond deze modificatie, de beschrijving lijkt op het geen wat jij wilt bereiken. https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... _approval/ Deze MOD zou volgens de beschrijving een permissies toevoegen waarmee topic goedgekeurd moeten worden. Ik zou hem wellicht voor de zekerheid eerst op een test forum testen als je de mogelijkheid hebt.
Heb eventjes voor je gezocht en vond deze modificatie, de beschrijving lijkt op het geen wat jij wilt bereiken. https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... _approval/ Deze MOD zou volgens de beschrijving een permissies toevoegen waarmee topic goedgekeurd moeten worden. Ik zou hem wellicht voor de zekerheid eerst op een test forum testen als je de mogelijkheid hebt.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Bedankt! Ik ga het testen.