Forum berichten niet in het nederlands!!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
tom17

Forum berichten niet in het nederlands!!

Bericht door tom17 » 18 feb 2013, 11:52

• Adres van je forum: http://forum.lrch.nl
    Event. modificaties op je forum:Geen
    Wanneer ontstond het probleem?Waarschijndelijk al vanaf installatie
    phpBB versie:3.0.11, Nederlandse Download (van deze site)

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? alleen wat permissies voor een klein aantal gebruikers
    Wat is het probleem?
We hanteren een 'alleen Nederlands' beleid.
Blijkbaar is de standaard tekst van een 'waarschuwing' die verstuurd wordt naar een gebruiker, nog steeds in het Engels.
Beetje lullig als je een waarschuwing krijgt om alleen Nederlands te gebruiken en je ziet de staandaard waarschuwings-tekst in het Engels....

Kan iemand me hiermee helpen?

Pola
Contacteer:

Re: Forum berichten niet in het nederlands!!

Bericht door Pola » 18 feb 2013, 12:22

Kun je de engelse waarschuwingstekst hier weergeven?

Ik zie dat je op je forum nog zowel engels als twee versies nederlands hebt geinstalleerd. Dit betekent dat leden er zelf voor kunnen kiezen om de forum teksten en knoppen in het engels te tonen. Je kunt in het beheerderspaneel de engelse taal uitschakelen.
HGN op phpbb.com

tom17

Bericht door tom17 » 22 feb 2013, 12:14

Dag Pola,

Dank voor je antwoord!

Blijkbaar had ik iets niet aangevinkt. Ik kreeg geen mailtje van je reactie...

Ik heb zojuist de Engelse versie verwijderd. Zoals het forum is geinstalleerd, is toch echt de default-install van de phpbb-versie die ik van deze site geplukt hebt.

1 van mijn moderatoren heeft van de week aangegeven dat de 'default' tekst in een waarschuwingsbericht niet meer in het Engels is. Een gebruiker (andere) had daarvoor aangegeven dat dit wel het geval is. Ik had natuurlijk dit eerst zelf moeten controleren voordat ik hier mijn vraag poste......weer wat geleerd :)

nogmaals bedankt!

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 23 feb 2013, 00:19

De download van phpBB van deze site heeft het engelse taalpakket en één nederlands taalpakket. De beheerder kan na installatie kiezen één van beide of beide te gebruiken op het forum.
HGN op phpbb.com

Gesloten