registreren zonder die codes mogenlijk?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
EllyDaysan
Contacteer:

registreren zonder die codes mogenlijk?

Bericht door EllyDaysan » 16 feb 2013, 19:28

hoy
ik heb een vraag

ik heb nu mijn 2e forum klaar gemaakt, is nog niet online
Althans ik heb de link nog nergens door gegeven.

mijn vraag is:
kan men zich ook registreren zonder die codes in te vullen en ook eventueel zonder die leeftijd in te vullen?

Mijn site is:
http://yamahapsr9000.yourbb.nl/
Ik hoop dat ik antwoord krijg want ik heb geen 3.0 maar 2

gr elly
Laatst gewijzigd door David op 16 feb 2013, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van Algemene Discussie naar 3.0 Support

David
Contacteer:

Re: registreren zonder die codes mogenlijk?

Bericht door David » 16 feb 2013, 20:22

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Zo te zien maak je ook nog eens gebruik van phpBB2, deze versie ondersteunen wij niet meer sinds 1 Oktober 2008! Je kunt het beste even contact opnemen met yourbb!

Al kan ik je al verklappen dat hun je waarschijnlijk gaan vertellen dat je de bevestigingscode niet mag verwijderen of uitschakelen. Deze optie is namelijk bedoelt om "echte" mensen en geautomatiseerde spambots te onderscheiden... niet dat de bevestigmethode die je nu hebt nog effectief is :D Maar goed het is maar om aan te geven dat die optie er met een reden in zit en niet om mensen lastig te vallen!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

EllyDaysan
Contacteer:

Re: registreren zonder die codes mogenlijk?

Bericht door EllyDaysan » 16 feb 2013, 20:51

Dank je wel voor het antwoord
het is me duidelijk
dan laat ik het zo
gr Elly

Gesloten