Hallo,mijn naam is Wilco en heb sinds een paar dagen een forum aan gemaakt en soms kom ik wat problemen tegen,de meeste lukt me wel om het op te lossen,maar het onderstaande lukt me niet
Hoe kan het dat andere mensen mijn forum anders op hun pc of laptop zien dan ik?
Namelijk als ik op mijn pc het forum open dan staat mijn logo in het midden en ik heb de volle breedte van het scherm zonder dat er onderaan een schuifbalk zit,als ik de laptop van me dochter pak en het forum open,dan zit het logo te ver naar rechts en is maar half zichtbaar en heeft onderaan de schuifbalk zitten,als je die naar rechts beweegt dan verdwijnt het forum geheel aan de linker kant.
Heb ik ergens een fout gemaakt of een instelling verkeert staan?
Hopelijk weet iemand een oplossing
http://smurfke.forummaken.nl
Verschillende forumbreedtes
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Verschillende forumbreedtes
Laatst gewijzigd door David op 17 jan 2013, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van Algemene Discussie naar 3.0 Support
Reden: Onderwerp verplaatst van Algemene Discussie naar 3.0 Support
Re: Verschillende forumbreedtes
De afbeelding in je header is 1600 pixels breed. Elke computer met een scherm met lagere resolutie is dus niet in staat om de volledige afbeelding weer te geven en zal dus de scroll balk aan de onderzijde geven.
Je forum zelf past wel automatisch de breedte aan, afhankelijk van de breedte van het geopende venster. Het zou beter werken als je een kleinere afbeelding (bv. max 850 pixels) gecentreerd in de header zou plaatsen.
Je forum zelf past wel automatisch de breedte aan, afhankelijk van de breedte van het geopende venster. Het zou beter werken als je een kleinere afbeelding (bv. max 850 pixels) gecentreerd in de header zou plaatsen.
HGN op phpbb.com