Hallo iedereen,
Graag wou ik jullie vragen of jullie raad weten met het volgende: wanneer er mensen registreren op het forum dat ik ga modereren, wordt hen geen verificatie e-mail verstuurd. Die instelling staat echter wél aan.
De volgende instelling staat ook op "ingeschakeld":
Sta e-mails toe op het forum:
Indien uitgeschakeld, worden er helemaal geen e-mails verzonden via het forum. Let erop dat voor de gebruiker- en beheerderactivatie instellingen, deze optie ingeschakeld moet zijn als je momenteel gebruik maakt van “gebruiker” of “beheerder” activatie in de activatie instelling. Indien je deze optie uitschakelt, wordt tevens de activatie uitgeschakeld en worden nieuwe leden vanaf dat moment automatisch geactiveerd
De versie is 3.0.11, het forum zelf is heel recent geinstalleerd.
Ontzettend bedankt alvast!
geen e-mail verificatie voor leden die zich inschrijven?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: geen e-mail verificatie voor leden die zich inschrijven?
Werken andere e-mails wel, bijvoorbeeld e-mails bij het abonneren op een onderwerp of forum, e-mails als melding van nieuwe PB's, of e-mails die via het forum verstuurd zijn?
Gebruik je SMTP voor het versturen van de e-mails of de e-mail server van je hosting?
Gebruik je SMTP voor het versturen van de e-mails of de e-mail server van je hosting?
HGN op phpbb.com
Re: geen e-mail verificatie voor leden die zich inschrijven?
Hallo Pola,
dank je voor je reactie (en sorry voor mijn late reply!)
het probleem is ondertussen opgelost geraakt (de mails kwamen gewoon met véél vertraging aan)
nog es bedankt!
dank je voor je reactie (en sorry voor mijn late reply!)
het probleem is ondertussen opgelost geraakt (de mails kwamen gewoon met véél vertraging aan)
nog es bedankt!