Een kopie van het forum in een verborgen subforum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gardensafari
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 sep 2012, 21:59

Een kopie van het forum in een verborgen subforum

Bericht door Gardensafari » 25 nov 2012, 01:33

  • Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Ik heb een forum bestaande uit een "openbaar forum", waarin iedereen kan lezen, maar alleen leden kunnen schrijven.
Daaronder hangt een verborgen forum, waarin alleen geselecteerde leden kunnen lezen en schrijven.
Dat ging goed, maar het verborgen forum wordt populairder.
Op dit moment staan een beperkt aantal topics "dubbel": zowel in het openbare forum als in het verborgen forum. In het openbare forum staan vele malen meer topics dan in het verborgen forum.
Om de zaak te vergemakkelijken, wil ik eigenlijk dat de twee topics qua lay out gelijk zijn.
Dus wil ik alle fora, subfora en topics uit het openbare gedeelte kopiëren naar het verborgen gedeelte.
Als ik daar een Nieuw verborgen forum van maak, kan ik daarna alles vanuit het Oude verborgen topic overhevelen naar het nieuwe, het oude weggooien en het nieuwe activeren.
Kan zo iets in PhPBB 3.0.11?

Gebruikersavatar
Pola
Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 jan 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Een kopie van het forum in een verborgen subforum

Bericht door Pola » 25 nov 2012, 16:59

phpBB geeft je geen mogelijkheid om forums (categorieen, forums, subforums) te kopieren.

De enige optie die je hebt is om (kopieen van) de forums aan te maken via het beheerderspaneel. Vervolgens kun je met de moderator tools wel onderwerpen (topics) kopieren of verplaatsen.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord, want het is me niet 100% duidelijk wat je precies wilt bereiken.
HGN op phpbb.com

Gardensafari
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 sep 2012, 21:59

Re: Een kopie van het forum in een verborgen subforum

Bericht door Gardensafari » 25 nov 2012, 19:55

Bedankt Pola,

Ik was er al bang voor.
Kwam wel enigszins vergelijkbare draadjes tegen en voorzag al dat het niet kon.
Je hebt mijn vraag zodanig beantwoord, dat ik zie dat je mijn bedoeling wel begrepen hebt.

Ach, dan ga we weer over op het vertrouwde handwerk!

Heel erg bedankt voor je antwoord!

Gesloten