Melding bij nieuwe gebruiker?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Melding bij nieuwe gebruiker?
Ik heb een simpele vraag, maar is het mogelijk om een melding te krijgen wanneer er nieuwe gebruiker zich heeft geregistreerd?
Re: Melding bij nieuwe gebruiker?
Standaard gebeurd dit als je het activeren van leden instelt op "activatie door beheerder"! Een andere optie is een Modificatie: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... istration/
Ik durf je alleen niet 100% te garanderen of deze modificatie werkt, omdat deze modificatie is gemaakt voor phpBB 3.0.RC4. In de support topics van deze MOD beweren mensen dat bij perfect werkt op 3.0.8 dus mogelijk ook gewoon op 3.0.11 ik durf het niet te zeggen
Geef het alleen aan voor alle zekerheid!
Ik durf je alleen niet 100% te garanderen of deze modificatie werkt, omdat deze modificatie is gemaakt voor phpBB 3.0.RC4. In de support topics van deze MOD beweren mensen dat bij perfect werkt op 3.0.8 dus mogelijk ook gewoon op 3.0.11 ik durf het niet te zeggen

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen