Limiet aantal tekens in Topic-titels

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
DanielFr

Limiet aantal tekens in Topic-titels

Bericht door DanielFr » 20 okt 2012, 05:57

Op ons Forum: http://lectomunda.net/ , heb ik heel vaak last van het feit dat het maximum aantal tekens dat een topic-titel mag bevatten, (veel) te weinig zijn om de naam van 'n auteur & volledige titel van 'n boek + jaar van uitgave in te plaatsen.
Omdat je dus maximaal maar zoveel tekens in de titel mag zetten, kan ik soms maar de halve titel plaatsen, of alleen de originele en niet de Nederlandse vertaling, en is er al helemaal geen ruimte meer over voor het publicatie-jaar bijv: (2010).

Nu is mijn vraag uiteraard: Kan ik die limiet van maximum tekens in de topic-titels verhogen of beter nog; volledig uitschakelen?

Alvast bedankt! :)

Kevin
Contacteer:

Re: Limiet aantal tekens in Topic-titels

Bericht door Kevin » 20 okt 2012, 07:58

Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

DanielFr

Bericht door DanielFr » 22 okt 2012, 01:40

Oké, bedankt; ik heb dat zojuist uitgevoerd. Alleen ligt m'n site er nu blijkbaar zomaar even uit, en kan ik het niet controleren.

Trouwens op het einde van dat bericht staat het volgende:
"and Dont forget to purge the cache ;) "

Ik weet niet wat hij daarmee bedoeld en hoe ik dat moet doen...

David
Contacteer:

Bericht door David » 22 okt 2012, 08:57

Met een FTP programma kun je de map cache legen, simpel weg alle bestanden verwijderen BEHALVE index.htm en .htaccess.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

DanielFr

Bericht door DanielFr » 22 okt 2012, 17:44

En hoe kom ik bij die map / waar zit die (ik heb FileZilla, en heb er ook al 'n paar keer gebruik van gemaakt, maar waar kan ik die cache vinden?) en wáarom moet die eigenlijk geleegd worden...? :)

David
Contacteer:

Bericht door David » 22 okt 2012, 17:49

Die staat in de root van je forum, dat wil zeggen op de zelfde plek waar ook je config.php staat. in jouw geval zal dat de map public_html of www zijn. De map cache moet je legen omdat hier bepaalde dingen worden opgeslagen/onthouden, om de wijzigingen die je hebt gemaakt moeten die bestanden verwijderen. Zodat je wijzigingen ook echt mee genomen worden en als nieuw herkent worden. Tenminste zo zou ik het uitleggen... ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 22 okt 2012, 20:36

Of te wel bij de phpBB.nl vertaling je buffer legen in het acp.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

DanielFr

Bericht door DanielFr » 12 nov 2012, 18:58

Sorry voor de wat late reactie, maar het is me inderdaad gelukt. :)

Ik heb gewoon via het Beheerderspaneel op het Forum zelf de cache geleegd, en nu kan ik inderdaad langer in de topic-titels schrijven. - Bedankt voor de uitleg! :D

Gesloten