Geen nieuw wachtwoord door vervallen emailadres.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
GerdaYoblin

Geen nieuw wachtwoord door vervallen emailadres.

Bericht door GerdaYoblin » 08 nov 2012, 11:28

• Adres van je forum: http://stalgerdaschuurman.yourbb.nl/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?Toen eind augustus wanadoo.nl er mee ophield.
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Wanneer je een wachtwoord hebt vergeten dan kun je een nieuwe aanvragen via je emailadres.
Nu is mijn emailadres per 26 augustus opgehouden te bestaan en kan ik dus geen nieuw wachtwoord meer aanvragen.
Hierdoor kan ik dus niet meer op mijn eigen forum komen.Hoe krijg ik weer toegang op dat forum?

David
Contacteer:

Re: Geen nieuw wachtwoord door vervallen emailadres.

Bericht door David » 08 nov 2012, 11:49

Dat account wat niet meer werkt is dat een beheerdersaccount? Heb je daarnaast nog andere accounts met beheerdersrechten?

Als je een beheerdersaccount heb kun je op onderstaande manier een ander e-mail adres instellen voor de gebruiker die niet meer werkt...
  • Ga naar je Beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: Gebruikers en Groepen
  • Dan typ je de gebruikersnaam in van het account dat niet meer werkt, en klik op "bevestig"
  • Dan kom bij het Gebruikersoverzicht, hier kun je een ander e-mail adres invullen ;)
Je kunt eventueel ook meteen een nieuw wachtwoord instellen, maar je kan ook de procedure wachtwoord vergeten volgen. Maar net wat jezelf prettig vind!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 08 nov 2012, 12:10

Mocht er naast je eigen account niemand anders zijn met een beheerdersaccount, dan zijn er nog andere manieren om toch als administrator op je forum te kunnen komen. Je hebt daarvoor wel toegang tot de database nodig, via bijvoorbeeld phpMyAdmin.
Laat het even weten of het lukt met een andere beheerdersaccount, of dat je hulp nodig hebt om via phpMyAdmin weer op het forum te kunnen komen.
HGN op phpbb.com

GerdaYoblin

Bericht door GerdaYoblin » 08 nov 2012, 12:20

Ik heb geen andere beheerder op het forum.
Ik krijg meteen de melding dat ik moet inloggen.
Dat forum heeft iemand anders voor mij gemaakt en zichzelf toen weer afgemeld.

David
Contacteer:

Bericht door David » 08 nov 2012, 12:35

Misschien een rare vraag, maar je was toch ingelogd op je forum? Want in dit topic geef je aan dat je de permissies voor gasten hebt aangepast! Neem aan dat je jezelf hebt uitgelogd om te controleren.. maar daarvoor was je ingelogd hoe heb je dat gedaan?

Heb je het wachtwoord toevallig niet ergens opgeschreven?

Het probleem is namelijk dat je het forum bij yourbb gehost hebt, dit is een gratis forumhost waarbij je over het algemeen geen toegang hebt tot je forumbestanden en/of database! Via de database kun je wel weer toegang krijgen tot je forum, maar dan moet je wel toegang hebben tot je database ;)

Wellicht dat yourbb nog iets kan doen voor je? Neem even contact met hun op!

soraxroxas
Contacteer:

Bericht door soraxroxas » 08 nov 2012, 14:15

Jouw forum is gehost door een forum dienst. Je kunt dus niet aan de database. Je moet contact opnemen met yourbb

GerdaYoblin

Bericht door GerdaYoblin » 08 nov 2012, 15:19

Het zijn 2 aparte fora.
http://stalschuurman.yourbb.nl/
http://stalgerdaschuurman.yourbb.nl/
De bovenste heb ik 2 weken geleden aangemaakt omdat ik de onderste niet meer kon bezoeken.
Na verschillende mailtjes richting yourbb en geen reactie heb ik het opgegeven en dus het nieuwe,bovenste forum geopend.
Nu ik vanmorgen zo snel en duidelijk werd geholpen met het nieuwe,bovenste forum,hoopte ik dat ik misschien op deze manier ook weer toegang tot mijn eerste,onderste forum zou kunnen krijgen.
Hier staan een hoop berichten en foto's die ik graag zou willen behouden.
We gebruikten dat forum al een paar jaar.

Dus het bovenste forum,dat heb ik nu zover op orde.

David
Contacteer:

Bericht door David » 08 nov 2012, 16:59

Oké, dat was me niet opgevallen dat het twee verschillende fora waren.

Het enigste wat je misschien zou kunnen doen is een nieuw account maken, tenminste als de activatie niet door een beheerders gedaan moet worden. Je kunt dat als geregistreerde gebruiker op je forum en eventueel berichten en plaatjes handmatig verplaatsen!

Dat is op dit moment het enigste wat ik voor je kan bedenken ;)

Gesloten