- Adres van je forum: http://beursig.nl/forum
Event. modificaties op je forum: N.v.t.
Wanneer ontstond het probleem? N.v.t.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? N.v.t.
Wat is het probleem?
Header aanpassen aan header uit Wordpress
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Header aanpassen aan header uit Wordpress
Re: Header aanpassen aan header uit Wordpress
Ja, dat is mogelijk.
-
Ok, ik had niet de juiste vraag gesteld maar hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?paul schreef:Ja, dat is mogelijk.
Wat wil je precies? Wil je met een bepaalde instelling oid ergens de header van Wordpress overhalen naar phpBB? Dat is zonder heel veel hackwerk niet mogelijk, aangezien ze heel verschillend zijn opgebouwd.
Wat je wel kunt doen, is de stijl van Wordpress nabootsen in phpBB. Dat is voornamelijk een kwestie van
Wat je wel kunt doen, is de stijl van Wordpress nabootsen in phpBB. Dat is voornamelijk een kwestie van
overall_header.html
en de benodigde CSS bestanden aanpassen.-
Ik had gehoopt dat het vrij eenvoudig zou zijn, ik ga er of zelf aan wagen (is er misschien een handig boek te koop?) of ik laat het iemand doen tegen een vergoeding want ik ben hier een leek in (zie ook: viewtopic.php?f=62&t=57875 ). Ik ga dit weekend eens aan de slag.Ger schreef:Wat wil je precies? Wil je met een bepaalde instelling oid ergens de header van Wordpress overhalen naar phpBB? Dat is zonder heel veel hackwerk niet mogelijk, aangezien ze heel verschillend zijn opgebouwd.
Wat je wel kunt doen, is de stijl van Wordpress nabootsen in phpBB. Dat is voornamelijk een kwestie vanoverall_header.html
en de benodigde CSS bestanden aanpassen.
Ik zag hier ook nog een artikel in het Engels:
http://bloke.org/php/using-wordpress-he ... xternally/
...maar voor een leek