- Adres van je forum: http://www.timefc.net/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Probleem is bij mij gemeld 22-september-2012 mogelijk ontstaan na de verhuizing die gisteren 21-september-2012 heeft plaatst gevonden zo rond het middag uur.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Uiteraard heb ik zelf al eens eventjes gezocht en vond een aantal topics met ongeveer het zelfde probleem! Het heeft als ik het goed begrijp iets te maken heeft met UTF-8 maar als ik de back-ups bekijk zie ik daar ook UTF-8 staan! Ik heb de databases ingelezen met bigdump ik zelf denk dat daar iets mis is gegaan. Aan de hand van wat ik in andere topic heb gelezen zie ik nu dat ik de utf8 ook in bigdump had moeten aangeven... tenminste als ik het goed begrijp!
Kan iemand mij wat wijzer maken en uitleggen wat ik nu verkeerd heb gedaan, wat is precies het probleem alleen die rare tekens? Is er een herstel tool of script om de leestekens te herstellen? De verhuizing is meer dan 24 uur geleden dus opnieuw met back-ups goochelen zie ik niet zo zitten.
Ik dacht dat ik me goed had voorbereid had zelfs de verhuizing geoefend, maar de leestekens helaas niet opgemerkt anders had ik niet zo snel definitief verhuisd natuurlijk. Dus hoop dat ik het zonder verlies van gegevens recht kan zetten.