Bericht
door Pola » 08 aug 2012, 23:38
Het "clubblad" dat je me gestuurd hebt, bestaat niet uit één swf bestand, maar is een combinatie van html, xml en swf bestanden (één swf per pagina). De html en xml bestanden zorgen voor het oproepen van de swf bestanden en geven de mogelijkheid om te bladeren en zorgen voor het geluidseffect.
Met de manier waarop het "clubblad" is opgebouwd, is het de bedoeling om het geheel, met de juiste namen, te uploaden naar een weblokatie. De opbouw is niet echt geschikt om het "clubblad" via een forum te tonen.
De main.swf die een (volgens mij) grijs vlak geeft, is voor zover ik het begrijp daadwerkelijk een swf met grijsvlak. Het is volgens mij de grijze pagina links, als rechts de eerste pagina staat.
Je kunt wel de bestanden 1.swf, 2.swf, 3.swf tot en met 12.swf uploaden als bijlage bij een forumbericht. Je krijgt dan echter de 12 losse pagina's in je bericht te zien, zonder mogelijkheid om te bladeren. Ze staan gewoon onder elkaar in je bericht.
Beter zou het zijn om het clubblad in pdf formaat te hebben, of in één swf bestand.