- Adres van je forum: http://www.spoorforum.com/spoorforum/phpBB3/index.php
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? Na een foute handeling van mijzelf
phpBB versie:3.02
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Ik heb een wat domme fout gemaakt, ik heb namelijk abusievelijk Anonymus verwijderd uit de groep gasten. Daarbij was het forum voor gasten niet meer zichtbaar. Door weer de juiste permissies aan de groep gasten toe te kennen, is het forum weer zichtbaar. Echter de zoekfunctie en "toon actieve onderwerpen" geeft de foutmelding "je hebt geen permissies om het forum te doorzoeken". Heb deze permissie echter wel ingesteld voor de groep gasten.Verder lijkt voor de gasten alles wel normaal te werken, zie regelmatig ingelogde leden, dus de gasten lijken ook wel te kunnen inloggen.
Maar daarmee is Anonymus nog niet terug in de groep Gasten. Nu heb ik op dit forum er al diverse berichten over gevonden en ook daarbij oplossingen gelezen. Maar of het nu om aanpassing van php-users of via de support toolkit gaat, ik snap er eigenlijk helemaal niets van, dit soort dingen doorzie ik gewoon niet, hoe goed men het ook probeert uit te leggen. Daarom is mijn vraag of iemand van het support team dit aan wil passen, dat lijkt me het allerbeste, voor ik nog meer vernaggel........
Bij deze beleefd gevraagd.