Modules...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
belfiets

Modules...

Bericht door belfiets » 15 jul 2012, 23:48

• Adres van je forum: http://www.outdoordogs.nl
    Event. modificaties op je forum:niet
    Wanneer ontstond het probleem?niet
    phpBB versie:3.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik probeer overal te vinden hoe ik nou modules installeer zoals bijv. de img resizer.
Echter kan ik dit nergens vinden op een programma na die ik dan ergens moet neerzetten..
Maar hoe gaat dit nou in zijn werk? Kan je het niet gewoon zip openen en op het forum neerzetten... althans in je ftp? en zoja welk onderdeel dan?
Kortom het is allemaal een beetje onduidelijk...

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Modules...

Bericht door Paul » 15 jul 2012, 23:53

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 16 jul 2012, 00:30

HGN op phpbb.com

belfiets

Bericht door belfiets » 16 jul 2012, 03:37

Merci! Hier mag een slotje op.. Ik had paar dagen terug de NL versie ontdekt (dit forum dus) I.p.v. de engelse forums.. Ik heb de NL documentatie doorgelezen maar kom er na een nacht lang bloed, zweet, tranen en veel koffie er niet meer uit. Wil het ook niet verpesten omdat het niet mijn forum is, maar van een vrijwillige stichting die hondjes opvangt uit het buitenland. Hier gebruiken zij het forum dan ook als communicatie middel van buitenland naar NL en wederzijds...

Gesloten