zichtbaarheid

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jacksoeljee

zichtbaarheid

Bericht door jacksoeljee » 29 jun 2012, 14:13

• Adres van je forum: http://www.rideuniverity.com/forum
    Event. modificaties op je forum:
    Parent Directory
    phpBB3/rideuniversity.com
    Wanneer ontstond het probleem?bij de installatie
    phpBB versie:3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?geinstalleerd
    Wat is het probleem?
ik krijg steeds deze vermelding als ik de url intik "Index of /forum/phpBB/phpBB-NL-3.0.10". Ik heb middels ftp de map install verwijderd. Als ik op de link klik dan kom ik wel op mijn forum?
BBcode aangezet
- Ger

Ger
Contacteer:

Re: zichtbaarheid

Bericht door Ger » 29 jun 2012, 14:41

Waarschijnlijk heb je een fout gemaakt bij het uploaden. Hoe ziet je mappenstructuur eruit?

jacksoeljee

Bericht door jacksoeljee » 29 jun 2012, 14:54

Ik heb de uitgepakte map phpbb in de map public- gezet, de waarden ingesteld en na de installatie de waarde van config.php terug gezet, en een database aangepakt de installatie verliep verder prima. Kan het zijn dat ik een andere methode moet volgen omdat ik ook wordpress heb geinstalleerd?

Ik hoop dat ik het gevonden heb ik had namelijk de hele map overgezet en niet alleen de bestanden!!

Yep Ger gelukt!!! werkt prima heel erg bedankt.

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 29 jun 2012, 19:36

Goed dat je probleem is opgelost. :) Maar, zou je er in het vervolg op willen letten dat je niet dubbelpost binnen 24 uur. Je plaatst nu drie berichten achter elkaar, in plaats daarvan had je ook je eerste bericht kunnen bewerken via de knop 'wijzig'.

Bedankt! Ik heb je berichten nu samengevoegd tot één bericht.

Gesloten